Bedankt voor de foto's allemaal! Vanaf morgen kan je beginnen stemmen. Dus niet vergeten: liefst in m'n pm-box om het wat spannend te maken, later volgt de volledige puntenlijkst zodat jullie kunnen natellen. Wat moet je nu doen?
Wel, hieronder volgt een link naar een photobucketaccount waarop alle foto's te zien zijn. Kijk er rustig naar en pm me je top 10 (de namen van alle eigenaars zijn gewoon de titels van de foto's) waarvan jij denkt dat het de mooiste/vetste gitaren zijn. De eerste plaats in je top tien krijgt 10 punten, de tweede plaats 9 punten, de derde plaats krijgt 8 punten,... Stemmen op jezelf is NIET toegelaten, hoe graag je het ook zou doen.
Je krijgt één week, tot zondagavond om me jouw top 10 door te geven. Iedereen mag meestemmen, ook personen die geen foto hebben ingezonden.
http://photobucket.com/gitaarnet2008
Foto's die nu nog ingezonden worden zet ik er gewoon bij, tot morgenvroeg 9h. Dan sluit ik definitief af, sorry maar je moet nu éénmaal een deadline stellen. Foto's die morgen worden ingezonden na 9h tellen niet meer mee...
Indien m'n pm-box vol zit, of bij gebrek aan vertrouwen (, ik post alles nadien toch in een bestand) dan is posten met je top 10 in dit topic altijd toegelaten.
Ik zal halverwege de week wel een 'tussenstandje' geven![]()
Laatst gewijzigd door Badman; 30 november 2008 om 20:28
Misschien nog enkele vraagjes @ badman ter verduidelijking:
- Mag er op eigen gerief gestemd worden? (zet het antwoord eventueel nog eens in de post hierboven)
- Indien het antwoord op de vraag hierboven nee is, wat ga je doen aan mensen die dit toch doen? Stemming ongeldig? Opnieuw laten stemmen? Toch meetellen?
- Let er op dat er geen slimmerik is die 2 keer een inzending doet.
- VERGEET NIET op die heerlijk mooie groengevlamde Jackson USA Soloist te stemmen!!!![]()
Laatst gewijzigd door LP_CL; 30 november 2008 om 20:29
Bedankt LP CL. Stemmen op jezelf is dus niet toegelaten, de meesten zouden zichzelf alvast 10 punten geven en dan staan we weer aan af. Doe je dat toch, dan begin ik gewoon te tellen vanaf je tweede plaats.
En ja, iedere 'slimmerik' die twee keer stemt wordt direct uit de wedstrijd gezet, dat is evident.
Laatst gewijzigd door Badman; 30 november 2008 om 20:32
Vooruit, het gaat om het spel en niet om de knikkers. Mijn SA2000S uit '78
![]()
!Rock 'n Roll!
Dat ding schopt kont PeterX![]()
Ik ga d'er toch mijn laatste aanwinst bijzetten :
![]()
Van alle Hamers die je hebt?
Ik snap dat je voor DEZE gaat, daar het je nieuwste aanwinst is, maar persoonlijk vind ik je even sobere DC (bij gebrek aan het onschieten van de werkelijke naam ervoor, maar je weet vast wel welke ik bedoel) al helemaal om op te vreten.
Nou ja, met al die mooise Hamers van je is het ook haast ondoenlijk om een keuze te maken, wel?
![]()
Laat ik dan ook nog maar even een gooi doen
![]()
Band: Hot Funk Sundae - Funky Covers
ach, dan plemp ik deze er ook nog maar even bij,
![]()
Favorieten/bladwijzers