nou kom je nog met je fotos en review of hoe zitie ben erg benieuwd
nou kom je nog met je fotos en review of hoe zitie ben erg benieuwd
Het jochie is twaalf jaar en leeft nog in een wereld waarin hij beschermd word. Naast dit alles krijgt hij via tv, internet enzovoort het beeld door dat als je stoer of cool wilt zijn je de duurste spullen moet hebben want duur = kwaliteit. Daarbij is alles wat hij heeft zo velen male beter dan wat wij hebben het is tenslotte van hem en zijn ouders hebben hem wrsch verteld niets dan het beste voor jou junior.
Straks als hij van de titte van zijn moeder af is gaat hij naar een privaat school. Daar zal hij de meest gedegen opleiding zal krijgen dat er voor veel geld te koop is en zal zij verwaandheid evenredig groeien.
Ondertussen moet hij op kamers en zal wegens desinteresse de gitaar op marktplaats verdwijnen.
te koop:
Een electrischen guitar made by gibson.
Ongeveaur 10 jaar oud maar nog in beheaurlijke conditie
Omdat hij van mij is geweest en ik enkel het beste van het beste prefereeaur weet ik dat hij heel veel geld waard is en zou graag €15.000,00 veaur willen hebben.
prijs is vast heaur pot vol blomme.
Eauw jaah het is enen lester-paulus maar dan een signateaure van slash.
uitproberen niet meaugelijk.
Jan-peter.
Als ik dit topic zo doorlees lijken jullie allemaal heeeeel jaloers.
Ben ik ook hoor, maar by the way zo'n dure als beginners gitaar?![]()
Dan word het er nooit meer leuker op door je later te kunnen verheugen op nieuwe gear waar je al als klein jochie van droomde.
denken jullie datie nooit weer komt met een review datie de gitaar gekocht heb??
nieuw idee voor fender cs, gitaar met goud.
Daar is die denk ik te ijdel voor, hij zal het er waarschijnlijk nog even komen inwrijven dat hij een LP heeft waar 99.999% van het forum (Dirk_de_waard en Orpheo uitgezonderd) maar van kan dromen!
ben ik blij dat ik alleen maar een telecaster moet hebben
@paultje: Klik![]()
Hmm, ik ben ook beginner, ben begonnen met de starterpack van m'n zus 1ste maand, toen had ik genoeg geld bij elkaar voor m'n eigen gitaartje, ben er echt hardstikke blij mee, en heb er 130 euro voor betaald, en een amp heb ik 3 week later van m'n pa gekregen van de kringloop af, gewoon goed versterkertje al zeg ik het zelf, ben er gewoon hardstikke blij mee, ik denk dat dit manneke niet in ziet dat je ook blij kan zijn met minder dure/goeie dingen?![]()
Beginner
J&D LS3 Black, Yamaha JX65D
Favorieten/bladwijzers