Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 16 van 18 EersteEerste ... 61415161718 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 151 t/m 160 van 176

Discussie: amp-zoektocht

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

ik doe juist wel wat me aangeraden is, verdikkeme! men zegt, dont put all your money on one horse, en dat doe ik ook. ik vind mijn sounds in 2 amps, en wel zo dat alle sounds uit de amps zijn wat ik wil. en dat werkt!

de hook is te vintage en taai, de uberschall is veel te kil en koel en saai en beperkt, de jsx is saai, flubberig, weinig karakter, typisch peavey (om eerlijk te zijn).

@ AART: ik wil een amp om te hebben en bespelen, niet om na 2 weken te verkopen; ik ben Nocki niet!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo Bekijk bericht

@ AART: ik wil een amp om te hebben en bespelen, niet om na 2 weken te verkopen; ik ben Nocki niet!

Tsss, beetje sarcasme kan geen kwaad. En soms vertoon je toch zeker wel nocki-achtig gedrag, maar dan een klasse lager (Iemeritis?) met een vleugje psychotica zoals eerder vermeld.

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AART Bekijk bericht
    Tsss, beetje sarcasme kan geen kwaad. En soms vertoon je toch zeker wel nocki-achtig gedrag, maar dan een klasse lager (Iemeritis?) met een vleugje psychotica zoals eerder vermeld.

psychotica, zeker, ghehe. maar ik verkoop niet zo belachelijk veel (tegenwoordig). sinds ik met mijn huidige vriendin ben, heb ik niet meer van die verkoopmanies gehad zoals vroeger :P

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AART Bekijk bericht
    Nocki-achtig gedrag, maar dan een klasse lager (Iemeritis?)

Misschien moeten we een GN-encyclopedie een keertje gaan maken...
    The world is full of kings and queens, who blind your eyes in kill your dreams.

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door artnaz Bekijk bericht

Misschien moeten we een GN-encyclopedie een keertje gaan maken...
    is er al een keer geweest

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo Bekijk bericht
    is er al een keer geweest
    Klopt ook...

Senior Member

Standaard

___

Standaard

Ok beetje spuit elf en veel te laat, maar als je de Engl's zo geweldig vind, heb je ook al de Engl Steve Morse uitgeprobeerd?

Senior Member

Standaard

Ja, helemaal die amp vergeten! Verwacht er niet veel van, aangezien ik Morse' tone veel te netjes/strak/steriel vind. Maar wie weet hoe de amp is, want Morse gebruik(te(?)) een SE (met een Invader (als backup?)), en die vind ik dan wel weer meer dan top!

Maargoed, als iemand iets over de Morse kan vertellen, en vooral hoe hij zich verhoudt tot de Invader (en eventueel SE/Blackmore/Powerball) zou me dat erg blij maken...

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door artnaz Bekijk bericht
    Ja, helemaal die amp vergeten! Verwacht er niet veel van, aangezien ik Morse' tone veel te netjes/strak/steriel vind. Maar wie weet hoe de amp is, want Morse gebruik(te(?)) een SE (met een Invader (als backup?)), en die vind ik dan wel weer meer dan top!

Maargoed, als iemand iets over de Morse kan vertellen, en vooral hoe hij zich verhoudt tot de Invader (en eventueel SE/Blackmore/Powerball) zou me dat erg blij maken...
    Ik heb die amp ook nog niet aan mogen raken, maar het 3de kanaal zou echt heel goed zijn; zo gedefinieerd dat je met de gain op metal stand elke snaar afzonderlijk nog goed zou horen omdat het derde kanaal lo-mids en hi-mids kan inschakelen, dus je zou dus 2 extra dimensies aan je sound toevoegen.

Maar laten we de arme jongen niet verder verwarren

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten