Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5

Standaard Vraag over Toneport UX2

Ik heb een Toneport UX2.
    De speakers van mijn pc staan aangesloten op de Analog out 1 en 2.
    Nu heb ik een cinch kabel om van de Digital out naar de speakers van mijn stereo te gaan.
    Maar wanneer ik de cinch in de Digital out doe krijg ik geen geluid uit de speakers van mijn stereo, terwijl ik als ik de cinch met een verloopje op de Analog out aansluit ik wel gewoon geluid krijg.
    Dus mijn vraag is, weet iemand hoe ik het zo kan krijgen dat ik geluid via mijn speakers van mijn pc (analog out) krijg en ook via mijn speakers van de stereo (digital out)??

Standaard

Kom er net achter dat hij via de Digital out heel zacht, en met veel storingen geluid geeft. Maar nog steeds als ik het met een verloopje via de analog out doe is hij wel goed.

Maar weet iemand hoe ik hem ook vanaf de Digital out goed kan krijgen??

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Motorbreath Bekijk bericht
    Kom er net achter dat hij via de Digital out heel zacht, en met veel storingen geluid geeft. Maar nog steeds als ik het met een verloopje via de analog out doe is hij wel goed.

Maar weet iemand hoe ik hem ook vanaf de Digital out goed kan krijgen??
    Niemand?? Heb het nog steeds niet kunnen oplossen...

Senior Member

Standaard

Volgens mij gaat dat niet omdat cinch analoog is en digitaal digitaal. Dus je moet of de analoge uitgangen gebruiken (met een splitter?), of zorgen dat je stereo digitale inputs heeft.

Dit is wat me te binnen schiet, ik kan me vergissen.
    The world is full of kings and queens, who blind your eyes in kill your dreams.

Senior Member

Standaard

Die cinch aan sluiting is een digitale uitgang die kun je dus alleen op een digitale ingang van een ander apparaat aan sluiten.
    When the world is over, we're still the boy's from nowhere, and tonight, tonight we're coming home!

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten