Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 24
  1. #1
    Member
    Geregistreerd
    18 oktober 2005
    Locatie
    Harderwijk
    Berichten
    66

    Standaard Gitaar laten afstellen

    Ik heb een mooie 2dehands LP op de kop kunnen tikken, maar hij heeft wel een afstelbeurtje nodig. Als het alleen om het intoneren ging deed ik het zelf wel, maar de hals moet ook iets bijgesteld worden en ik zie het niet zo zitten om zelf aan de trussrod te gaan zitten prutsen. Ik weet alleen niet waar ik 'm heen moet brengen, een gitaarbouwer of gewoon een gitaarzaak als Kees Dee of Feedback Utrecht. Hebben jullie ervaringen met deze 2 zaken als het op "sleutelen aan je gitaar" terecht komt?

  2. #2

    Standaard

    Ik zou m eerder naar een gitaarbouwer brengen dan naar een gitaarwinkel.
    Is het een Gibson? (niet dat dat er heel veel toe doet)

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 juli 2005
    Locatie
    Barneveld
    Berichten
    367

    Standaard

    Ik heb persoonlijk met Kees Dee geen goede ervaring op dat gebied . Ik heb wel goede ervaringen met van Willigen in barneveld, maar die gast die het toen deed is inmiddels weg. Ik weet dus niet hoe het nu is .
    Feedback weet ik niet.

    Ik zou ook de voorkeur aan een bouwer geven.

    Suc6 en veel plezier met je LP

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 april 2003
    Locatie
    Puttercity
    Berichten
    414

    Standaard

    gewoon naar de bouwer. ik heb altijd het idee dat bij vooral grote winkelketen weinig mensen werken die echt iets kunnen verbeteren aan je gitaar

  5. #5
    Member
    Geregistreerd
    18 oktober 2005
    Locatie
    Harderwijk
    Berichten
    66

    Standaard

    Het is een Gibson ja.. Vandaar dat ik het ook vroeg. Zou er erg van balen als de mensen van een gitaarwinkel zo'n mooi instrument zouden verknallen...

  6. #6
    Member
    Geregistreerd
    18 oktober 2005
    Locatie
    Harderwijk
    Berichten
    66

    Standaard

    Weten jullie misschien ook een bouwer in de buurt van Harderwijk of in de provincie Utrecht?

    Alvast bedankt.

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 mei 2003
    Locatie
    Elders
    Berichten
    11.283

    Effect !

    Hmm, is Zwolle ook nog te doen voor je? Dan zou je daar eens naar het Speeltuygh kunnen gaan. Die zijn wel te vertrouwen daarmee. Wel op donderdag, vrijdag of zaterdag (maar niet komende zaterdag) heen gaan, anders is de man van het elektrieke werk er niet.
    Turn it up • Bring the noise

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door OldSkool
    Het is een Gibson ja.. Vandaar dat ik het ook vroeg. Zou er erg van balen als de mensen van een gitaarwinkel zo'n mooi instrument zouden verknallen...
    Okee, daarom vroeg ik het ook. Laat je fijne Gibson niet verzieken bij een of andere winkel waar ze er in technisch opzicht niets vanaf weten. Breng m bij iemand met kennis en liefde voor een echt instrument.
    Helaas in jou buurt ben ik niet bekend met gitaarbouwers.

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 augustus 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    1.433

    Standaard

    In utrecht: Ebbeling!

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 juli 2005
    Locatie
    Barneveld
    Berichten
    367

    Standaard

    In Hilversum zit Robberts, weet alleen niet hoe die is in afstellen enzo. Haal daar zelf spullen voor m'n zelfbouw. Dat is misschien nog wel te doen vanuit harderwijk.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top