Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 17
  1. #1
    Moderator
    Geregistreerd
    8 februari 2002
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    22.722

    Standaard Nieuw liedje en filmpje

    Nou, met een van mijn bandjes hebben we ook eindelijk weer eens wat opgenomen. Meteen een clipje erbij geknutseld.
    Dat wil ik natuurlijk ook even op dit stervend medium delen met mijn mede-dinosaurussen .
    Als alles goed gaat in de komende maanden nog meer, maar eerst hier rustig van bijkomen ...

    Benieuwd wat jullie ervan vinden.


  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.033

    Standaard

    Lekker hoor! Goed nummer met een mooie clip! Een klein beetje Madness hier en daar maar daar's niets mis mee
    Daarnaast ook nog eens een goeie mix!
    Laatst gewijzigd door pasqual; 9 mei 2024 om 22:12

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    14.011

    Standaard

    Leuk hoor Pim! Twee gitaristen? Wie heeft de animaties gedaan? Die vind ik ook gaaf

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 oktober 2010
    Berichten
    3.824

    Standaard

    Leuke clip, muziek eh.... mwoah, niet echt mijn smaak, maar wel fris & fruitig...Vond de gitaarpartij overheersend en (te) veel van hetzelfde. Wel een leuk project om samen te doen.
    Morgen is het vandaag weer gisteren, terwijl het gisteren vandaag nog morgen was

  5. #5
    Moderator
    Geregistreerd
    8 februari 2002
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    22.722

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pasqual Bekijk bericht
    Lekker hoor! Goed nummer met een mooie clip! Een klein beetje Madness hier en daar maar daar's niet mis mee
    Daarnaast ook nog eens een goeie mix!
    Dank je. Madness werd in de studio ook al door de engineer genoemd, die grinnikte "madness meets rage against the machine". Nam ik als een prima schouderklopje .

  6. #6
    Moderator
    Geregistreerd
    8 februari 2002
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    22.722

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht
    Leuk hoor Pim! Twee gitaristen? Wie heeft de animaties gedaan? Die vind ik ook gaaf
    Ja, twee gitaristen. Ikzelf speel bij deze band bas.

    De animaties heb ik voor het grootste deel gedaan.

    Het basismateriaal is 90% door de trombonist met AI gegenereerd en daarna door mij nog wel wat bijgepunt.
    En toen ben ik een leercurve KdenLive in gestapt... Wel veel heen en weer met een paar bandleden over iedere scene natuurlijk en voor een laatste aantal details nog een dag met de zanger naar het scherm zitten staren.
    Ik kon het nummer tegen het eind van dat editen niet meer horen .

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    16.922

    Standaard

    Leuk! Doet me denken aan Metal Molly, de trombone geeft daar dan weer een twist aan.
    "Meten is weten, gissen is missen"

  8. #8

    Standaard

    Yep, leuk! En trombone is één van de meest onderschatte instrumenten in de popmuziek. Complimenten voor de clip, en het AI werk, twijfelde al of het een bestaande strip was, zelf getekend, of AI.

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 juli 2004
    Locatie
    tegen de zeedijk in Noord-Friesland
    Berichten
    2.793

    Standaard

    Met plezier helemaal uitgekeken èn geluisterd. Ik vind het echt tof! ik ben niet zo van vrolijke muziek ofzo, maar dit is echt fijn. Beetje zoals Foo Fighters 'hard' zijn, is dit op juiste manier vrolijk. Vind het echt lekker klinken, en volgens mij gaat op ieder festival er een dak af. En dit is 1 van de eerste DIY AI clips die voor mij werken. Tof!!

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.590

    Standaard

    Ik vind hem ook erg leuk! Ik hou wel van dit soort blije muziek. Ook een lekkere productie en onwijs toffe clip!

    Enige puntje van opbouwende kritiek is dat er weinig dynamiek in zit. Ook de rustige stukjes zijn helemaal vol gespeeld. Daar had naar mijn idee iets meer gas terug genomen kunnen worden.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top