Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 18 van 22 EersteEerste ... 81617181920 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 171 t/m 180 van 213
  1. #171
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.995

    Standaard

    Idd, de eerste zin van je laatste alinea. Ik maak ook graag muziek maar 't gemiddelde bandje zit ik niet op te wachten.

    Zij ook niet op mij overigens

  2. #172

    Standaard

    National Association of Schools of Music (NASM) . Zij geven aan dat het aantal gitaristen/pianisten sinds de jaren 80 met 35% is terug gelopen.

  3. #173
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.995

    Standaard

    Zoals ik L zei afhankelijk welk onderzoek Un welk land, en voeg in daar nog aan toe welk instrument welke tijdsbestek welke leeftijdscategorie

    Enz

  4. #174

    Standaard

    Dit zijn dan beroepsmuzikanten. Overigens lag de verkoop van gitaren tot de corona periode onder z'n gloriejaren. Echter in corona kochten mensen massaal instrumenten.

  5. #175
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.995

    Standaard

    Jij zwengelde de hele discussie aan door iets over jeugd te zeggen

  6. #176

    Standaard

    Hahaah. Ja het spijt me enorm

  7. #177
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.995

    Standaard

    HAhaha lol we zullen het team dat je gitaren kwam relicen weer terugroepen

  8. #178

    Standaard

    Hahahahahs

  9. #179
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.588

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D3nnis Bekijk bericht
    Een medebandlid is muziekdocent en die loopt er juist tegen aan dat er steeds minder leerlingen te porren zijn voor schoolband en zo.

    Hier waar ik woon zijn de bandjes ook wel flink afgenomen; de oefenlocaties zijn ook lang niet meer zo druk als dat ze 15 jaar terug waren.

    Dat zegt allemaal niks over het aantal mensen dat muziek maakt, maar het bandjes gebeuren wordt hier toch wel minder heb ik het idee.
    Het zijn niet alleen de oefenlocaties. Mensen gaan ook niet meer ouderwets bandje kijken in de kroeg. Concerten van bekende artiesten in de bekende zalen zijn een jaar van tevoren al uitverkocht, maar men gaat niet meer kijken bij onbekendere bands. Dat maakt ergens spelen met je coverbandje ook lastig. Snap ik ook, want als kroegeigenaar is een flugelparty goedkoper en drukker bezocht dan een avond live muziek.

    Maar goed, er komen nog steeds muzikanten bij, al zullen er ook een aantal daarvan muziek maken met een computer.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  10. #180
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 april 2004
    Locatie
    Het Salpêtrière
    Berichten
    53.398

    Standaard

    Hoe het ook zij, ik merk dat ik voor het eerst naar modeling begin te neigen.
    Mijn uurtjes inspiratie zijn veelal 's nachts, en dan kan ik niets beginnen met mijn amps, hoe licht die ook zijn, 4 & 5 watt.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top