Ik heb mijn tv altijd over mijn geluidsinstallatie lopen. Gewoonweg omdat het geluid van de tv zelf zeer slecht is. Het begint al bij het feit dat je speakers aan de achterkant/zijkant zitten ipv aan de voorkant. Wat er voor zorgt dat je de tv onnodig hard moet zetten om het geluid moet krijgen waar je zit. Daarnaast, als het toch aangesloten zit allemaal voor de muziekdvd of welk programma je met goed gelijk wil kijken, wat is dan de moeite om gewoon altijd even die versterker bij aan te klikken en ook het nieuws, een film of ieder willekeurig programma te kunnen kijken met fatsoenlijk geluid?
Moet ieder voor zich weten natuurlijk. Maar ik vind het tv geluid ver ondermaats, dus een soundbar of speakers essentieel. Daarnaast hou ik van een goed stukje muziek, dus die speakers staan er toch. Sinds kort twee mooie sonus fabers.
Gitaren: Gibson SG 50th Anni. 24
Amp: Engl Blackmore, Marshall 1960AX
Band: Shabby Harrys https://www.facebook.com/shabbyharrys/?locale=nl_NL
Te koop: niets
Die flatscreens van tegenwoordig klinken hooguit matig en tegenwoordig sluit je ze heel gemakkelijk op een stereo aan, maar..... heel veel mensen hebben geen stereo meer tegenwoordig, ja in de auto.
Ik sloot decennia geleden mijn stereo al aan de video met twee zelf gesoldeerde snoertjes met tulp aan de scart.
Ja, Han, soms kan dat een 'oplossing' zijn, maar de mijne werkte altijd en overal.
Ik had niet anders verwacht Han.
Toen ik alle main apparatuur van de studio had verkocht bleef ik zitten met kilometers kabel, bakken met pluggen, CD spelers en branders, DAT recorders, monitoren en dat staat allemaal op zolder bij de honderden tapes welke tegenwoordig bijna 400 eurp per stuk nieuw kosten.
In het voorjaar moet ik maar eens opruimen en ik vrees dat er veel naar de stort gaat.
Gezocht:
Marshall 2553 (50W) in zwart tolex | Hamer Californian Elite in Aztec Gold
Behoorlijk de bijlman met wat gemene karbonades en versnipperingsvaardigheden ter laars.![]()
Je doet het best heel knap schat en je raakt me ook echt wel, maar Kate Bush ga je niet evenaren.
En het zou nog mooier zijn als je net als Kate de piano zou kunnen spelen.
Voor de rest van de bands: ik zie veel instrumenten die ik niet of nauwelijks hoor.
Favorieten/bladwijzers