Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 40 van 46 EersteEerste ... 303839404142 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 391 t/m 400 van 451
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Plant Bekijk bericht

Dat de zang zacht zou staan ervaar ik niet.
    Net gekeken. Dat was (voor ons) dus wel een probleem bij AC in DC; die hebben we harder moeten zetten en ik zat toch op een niet flauw setje te luisteren;
    Rega Brio-R in 2 Focal 816W vloerstaanders.

Adele was nog steeds goed, maar klonk nu minder als de echte en ze pakte die 'Don't forget me' stukjes niet in de hoogte, beetje jammer.
    AC in DC was lekker. Lionel Richie denk ik net te scherp en nasaal t.o.v. origineel.
    Gezocht:
    Marshall 2553 (50W) in zwart tolex | Hamer Californian Elite in Aztec Gold
    Behoorlijk de bijlman met wat gemene karbonades en versnipperingsvaardigheden ter laars.

Moderator

Standaard

Erik, de TDL speakers kun je overal vinden via Google en ik heb de 0.75, kleine zuiltjes die een sub overbodig maken en het laag is veel strakker.

TDL is de opvolger van de beroemde IMF speakers, welke ik voor het eerst hoorde bij Cor Bakker en ik was meteen verkocht.

Ik heb ze ongeveer allemaal gehad, van de kleine Compact 2 tot en met de enorme RSPM die tot 17 Hz weergeeft.

Ja, ik ben verwend en verpest.
    youtube youtube 2 youtube 3 youtube 4 youtube 5

Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

Senior Member

Standaard

Bedankt voor de link Han.

Moderator

Senior Member

Standaard

Ik heb ACinDC al twee keer live mogen aanschouwen, en die gasten zijn echt heel goed. Een uur lang knallen, en die zanger schakelt met het grootste gemak van Johnson naar Scott. Ik hoop dat ze de Ziggo halen. Ik denk wel dat Treasure (Bruno Mars) de winnaar wordt, die band is super goed. Iets toegankelijker ook, en Cesar is fan.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

Senior Member

Standaard

Ben ik de enige die ACinDC erg gejaagd vond klinken? Voor de rest een prima vertolking.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han S Bekijk bericht
    Je bedoelt lui als iemand die "welke" gebruikt?

Ik had het natuurlijk allang opgezocht en IMF ken ik ook. M'n desktop computer hangt aan actieve Alesis monitors, radio in de keuken heeft een setje B&W's en in de woonkamer staan een paar JBL speakers. Ik heb deze speakers bij Quincy Jones gehoord en dan weet je het wel hè.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    M'n desktop computer hangt aan actieve Alesis monitors,
    Toch niet die Monitor One MKII's hè?

In mijn zoektocht naar goede actieve monitors zo'n 20 jaar geleden, als het niet meer is, kwamen die er zo'n beetje steevast als beroerdste uit met hun opgepompte nep-laag bij veel luistertests. Als het dan toch goedkoop moest, was je beter af met M-Audio of KRK ofzo, wanneer Genelec/Dynaudio en consorten niet binnen het budget pasten.
    Gezocht:
    Marshall 2553 (50W) in zwart tolex | Hamer Californian Elite in Aztec Gold
    Behoorlijk de bijlman met wat gemene karbonades en versnipperingsvaardigheden ter laars.

Moderator

Standaard

Wij hebben in de mancave een paar kleine actieve ADAM monitortjes en die zijn echt super.

Ik had een meeting in de studio van een audiofielenforum en een importeur had een paar kleine boekplankspeakertjes mee voor demonstreren. Het merk was Eltac of Eltax.

Hij vroeg aan mij hoe ik het vond klinken en ze klonken gewoon kut met peren, maar ik bracht het wat subtieler.
    Waarop hij zei dat de ruimte veel te groot was voor deze kleine speakertjes.

Dus haalde ik de ADAM monitortjes van de mengtafel, hele kleine monitortje en nog kleiner dan die gedemonstreerde speakertjes, stak een snoertje om en draaide dezelfde muziek.

Zit er een man die zich JBL freak noemde ofzo helemaal achterin en die vraagt of dat grote geluid uit die kleine ukkies komt.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Speeddemon Bekijk bericht
    Toch niet die Monitor One MKII's hè?

In mijn zoektocht naar goede actieve monitors zo'n 20 jaar geleden, als het niet meer is, kwamen die er zo'n beetje steevast als beroerdste uit met hun opgepompte nep-laag bij veel luistertests. Als het dan toch goedkoop moest, was je beter af met M-Audio of KRK ofzo, wanneer Genelec/Dynaudio en consorten niet binnen het budget pasten.
    Alesis prolineair 820, maar misschien zijn die ook wel kut.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten