Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 12 van 12 EersteEerste ... 2101112
Weergegeven resultaten: 111 t/m 119 van 119
  1. #111
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 juli 2015
    Locatie
    Sneek
    Berichten
    5.990

    Standaard

    Om de economie draaiende te houden moet geld rollen en met de huidige rentestand is er geen enkel excuus om dat niet te doen en bv wel te sparen. Op naar many HNGD's

  2. #112
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.487

    Standaard

    Hahaha, gitaren of zonnepanelen, lastige keuze!

  3. #113
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 juli 2015
    Locatie
    Sneek
    Berichten
    5.990

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D3nnis Bekijk bericht
    Hahaha, gitaren of zonnepanelen, lastige keuze!

    Ik las laatst een artikel waarin stond dat zonnepanelen de allerbeste investering zijn, die je als particulier tegenwoordig kan doen. Zelfs als alle subsidieregelingen zijn afgelopen, dan nog kan daar weinig tegenop.

  4. #114
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joost de Ruig Bekijk bericht
    Om de economie draaiende te houden moet geld rollen en met de huidige rentestand is er geen enkel excuus om dat niet te doen en bv wel te sparen. Op naar many HNGD's
    Nou het loont wel degelijk om te sparen en je geld in je huis te stoppen voor een verbouwing of uitbouw.
    Dan maar ff een jaartje geen nieuwe gitaar.
    Ons nieuwe project is de zolder verbouwen met 1 of 2 slaapkamers, dakkapel en vliering met nieuwe vloer en spotjes erin.

  5. #115
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.487

    Standaard

    Waarom loont dat dan, behalve je eigen woongenot?


    Wij wonen nu 8 jaar in ons huis, en in die tijd zit er ongeveer, alles bij elkaar zo'n €30.000 geld in allerlei "verbeteringen". (edit: Denk nog wel iets meer, maar goed, het gaat om het idee).

    En dit is nog op basis dat ik het meeste zelf heb gedaan en/of meegeholpen


    De woz is echter gewoon meer dan €60.000,-lager dan toen we dit kochten.


    Als we het nu zouden verkopen, zou ik zelfs nog met een kleine restschuld rekening houden ook.





    Dus afgezien van de veranderingen die ons dagelijks plezier, comfort of gemak opleveren, is het nog niet zo'n geweldige investering.


    Tenzij een of andere mafkees precies dezelfde smaak heeft en ervoor wil betalen....maar anders? Neuh.


    Ook al willen die rtl programma's je anders doen geloven, ik heb er een hard hoofd in.





    Zitten ondanks alles wel te denken om iets anders te kopen. De rente is bijzonder laag, en duurdere huizen zijn ook flink goedkoper, dus het gat is kleiner dan ooit.
    Laatst gewijzigd door D3nnis; 21 juni 2016 om 20:25

  6. #116
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 september 2015
    Locatie
    Wolluk
    Berichten
    8.221

    Standaard

    Precies, gewoon doen.
    Ik heb mijn vorige huis in 2009 gekocht, beneden uitgebouwd, nieuwe vloer, nieuwe keuken, stucen, de hele boel zegmaar. Daarna dakkapel, zolder netjes gemaakt met knieschotten, vloertje. Toen nog ff een nieuwe ketel en een half jaar later verkocht voor 9k meer dan wat wij er betaald hebben. Moest dus nog ff bijschokken om de restschuld (destijds redelijk bouwdepot in de hypotheek) te dichten. Zit al met al een hoop eigen geld in dus.


    Maargoed, woon nu wel voor dezelfde maandlasten in een groter huis met garage op een 2x zo groot perceel.

    Als ik dat geld er niet in had gestoken had ik een deel ervan waarschijnlijk aan andere zaken uitgegeven, had m'n huis een stuk minder opgeleverd en hadden we deze stap nooit kunnen maken.

  7. #117

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tabula Rasa Bekijk bericht
    Volgens mij bouwen bijna alle zelfbouwer hier op het forum momenteel beter dan Gibson. Prutsers!
    Ik vermoed het ook.

    Omdat het Thomann personeel op de hoogte bleek maar aangaf niet teveel te mogen zeggen over de problemen met Gibson heb ik de CEO geïnformeerd en gevraagd om bij Gibson een vervangend exemplaar te regelen waar Gibson zelf trots op was. Gewoon een correct afgewerkte gitaar die het doet, liefst met een mooi gematched topje zoals op hun website.

    Dit bleek teveel gevraagd. Ik zou te kritisch zijn. Persoonlijk vind ik het niet teveel gevraagd dat een nieuwe gitaar van meer dan 1000 euro het gewoon storingsvrij doet en dat er geen barsten in of verfspetters op zitten. Volgens de CEO hoort dat echter bij de charme van handgemaakte instrumenten.
    Laatst gewijzigd door Sliver; 1 juli 2016 om 20:10

  8. #118
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 december 2011
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    13.613

    Standaard

    En Gibson noemen ze "handgemaakt" ? Whahhaa
    147-c Guitars

  9. #119
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.487

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sliver Bekijk bericht
    Dit bleek teveel gevraagd. Ik zou te kritisch zijn. Persoonlijk vind ik het niet teveel gevraagd dat een nieuwe gitaar van meer dan 1000 euro het gewoon storingsvrij doet en dat er geen barsten in of verfspetters op zitten. Volgens de CEO hoort dat echter bij de charme van handgemaakte instrumenten.
    Wow...dat is echt serieus waardeloos.
    Koop een Ibanez van €300,- en die ziet er over het algemeen perfect afgewerkt uit (maar ja, die was niet handgemaakt ;-) )

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top