Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 10 van 12 EersteEerste ... 89101112 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 91 t/m 100 van 119
  1. #91
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 juli 2002
    Locatie
    alkmaar
    Berichten
    7.468
    Blog Entries
    2

    Standaard

    zelfs bij een constant merk als PRS zitten er grote verschillen in dezelfde serie, ik heb een paar single cuts uit hetzelfde jaar die klinken onderling echt anders, daarnaast merk ik ook dat wide fat (het PRS fat Profile) per model anders voelt , er wordt ook ook bij CNC geproduceerde gitaren nog zoveel met de Hand geschuurd dat iedere neck net anders aan kan voelen . Daarnaast wat hier boven ook al gezegt is; het blijft een natuur product
    life sucks and then you die

  2. #92
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 juli 2015
    Locatie
    Sneek
    Berichten
    5.990

    Standaard

    Zou dat inconstante gedoe nu eens eindelijk afgelopen zijn als we gewoon onze gitaren uit de 3D-printer lieten rollen?

  3. #93

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joost de Ruig Bekijk bericht
    Zou dat inconstante gedoe nu eens eindelijk afgelopen zijn als we gewoon onze gitaren uit de 3D-printer lieten rollen?
    Tenzij de 3D printers onderling ook verschillen ...

    On topic. Ik heb een 2015 Less+ en ik speel er graag op.

  4. #94
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Ik baal er nog steeds van dat ik voor mijn werk destijds in Mahwah NJ was en mij totaal niet realiseerde dat dit Les Paul's woonplaats was.

  5. #95

    Standaard

    Toch maar met een boog lopen.

    Ik heb inmiddels de 3e geretourneerd. Bij deze viel het geluid uit wanneer je aan een tone knop draaide en een andere knop zat er scheef op. Ik vermoed vanwege de uitval en ruis op de ene knop slechte soldeer of een kapotte potmeter. Die 2e moest je steeds de heuvel over helpen. Op de verdere afwerking viel ook nog het een en ander af te dingen. Barstjes in fretmarker, halsbinding, lage kwaliteit hout. Dit laatste exemplaar is door Thomann's servicedienst als beste van 3 exemplaren gekozen en afgesteld. Van 1 zeiden ze zelf dat die totaal geen geluid had en de andere was redelijk. Uiteindelijk dus 5 Gibson 2015 Traditionals met een afwerking die onderdoet voor veel gitaren van 300-500 euro. Men kon geen expliciete uitspraken doen maar het vermoeden dat dat dergelijke klachten over Gibson op het moment schering en inslag zijn werd alles behalve ontkend.

  6. #96
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Jezus wat een slecht verhaal... 5 stuks niet goed 🙈
    Ga je alsnog voor een Gibson of niet? Volgens mij zijn de exemplaren vanaf 2007 tot 2014 en de 2016 modellen prima.
    Ikzelf heb een jaar of 10 geleden er eentje uit 2005 gehad en die was prima, alleen vond ik de 60s neck niet fijn en te plat. Verder super afwerking.

  7. #97
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 april 2004
    Locatie
    Het Salpêtrière
    Berichten
    53.436

    Standaard

    Fok, dat is gewoon waanzin, verliezen de concurentie met Gibsun straks nog.

  8. #98
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 december 2011
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    13.613

    Standaard

    Volgens mij bouwen bijna alle zelfbouwer hier op het forum momenteel beter dan Gibson. Prutsers!
    147-c Guitars

  9. #99
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Dan maar aan de Maybach. 😉


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  10. #100
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 april 2004
    Locatie
    Het Salpêtrière
    Berichten
    53.436

    Standaard

    Of gewoon Bach.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top