Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 1 van 4 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 38
  1. #1

    Standaard Toch vind ik dit 'om te kotsen'....

    Ik zag dat er 'helaas' een slotje op deze post is gegaan...

    http://www.gitaarnet.nl/forum/showth...-fender-is-dit

    De eigenaar/verkoper weet volgens mij donders goed dat dat ding zo nep als wat is.

    Nog specifiek verwijzen naar het '50 anniversary' stickertje...
    Later doodleuk melden dat hem een waarde indicatie van '€ 80,- ' meevalt.

    Voor hetzelfde geld was er een onervaren gitaarnetter in-gestonken en de gitaar net gekocht voor veel te veel geld...

    Getver...

    Mijnheer 'Septura'... verre van netjes...!!!
    Groovie Guitar Guus

    Te koop: Music Man Luke III / Gibson 2006 Faded / Fender Concert II (Rivera ptp amp)

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 november 2010
    Locatie
    Veenendaal
    Berichten
    481

    Standaard

    Niet gaan speculeren man... Kan best, maar wat dan nog? Het veranderd niets aan het feit dat ie toch niet meer terug komt op het forum en dat nu blijkt dat dat ding nep is. Beetje onnodig topic, helemaal aangezien je nooit zeker kan weten hoe hij het bedoelde. Jij vind het niet netjes (als het zo zou zijn), maar dit vind ik ook niet echt netjes.....
    Laatst gewijzigd door Matthijs24; 16 juli 2012 om 22:44

  3. #3

    Standaard

    Ik ben het helemaal met groovieguitarguus eens. Die gast gaf zelf al aan dat hij iets onder de 80 euro verwachte. Zo klaar als een klontje dus. Iemand die met de gedachte speelde om dat ding voor een echte te verkopen en bij ons even de lakmoesproef kwam houden.

    A piece of shit dat op dit (ik quote) kutforum niks te zoeken heeft. En over snorren gesproken. Gevalletje Peter r. de Vries dit.
    " Great minds think alike"

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 november 2010
    Locatie
    Veenendaal
    Berichten
    481

    Standaard

    Ik vind het onnodige negativiteit om er een heel topic overnieuw voor te openen. Het heet volgens mij "Elektrische Gitaren". Ik kom bijna in elk topic gezeik tegen.

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 augustus 2006
    Locatie
    Hong Kong
    Berichten
    2.971

    Standaard

    Wat is dit dan? Het grote 'spuug je gal' topic?
    Maar idd, hondsbrutaal en nog een beetje mans praten ook op ons kut forum... Schande!

  6. #6

    Standaard

    Ik vind dit forum nog heel erg meevallen qua trash-talk en member-bashing eigenlijk
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bass blom Bekijk bericht
    natuur kent geen grenzen, die hebben wij bedacht

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Matthijs24 Bekijk bericht
    Niet gaan speculeren man... Kan best, maar wat dan nog? Het veranderd niets aan het feit dat ie toch niet meer terug komt op het forum en dat nu blijkt dat dat ding nep is. Beetje onnodig topic, helemaal aangezien je nooit zeker kan weten hoe hij het bedoelde. Jij vind het niet netjes (als het zo zou zijn), maar dit vind ik ook niet echt netjes.....
    Matthijs, ik snap je punt... toen ik het Topic opende, was ik er behoorlijk pissig over.
    Mijn mening is idd 'ingekleurd'.... maar ik kan me er niet anders bij voorstellen, dan 'misleiding'.
    Misschien moet hier er op basis van dit soort 'posts' een Verzamel Topic van gemaakt worden.

    Weg met 'misleiding'... Dit moet imo een 'oprechte' plek zijn om te lullen over onze 'passie'....
    Groovie Guitar Guus

    Te koop: Music Man Luke III / Gibson 2006 Faded / Fender Concert II (Rivera ptp amp)

  8. #8

    Standaard

    Haha, dat zaadtopic had ik gemist omdat ik geen 'hoeveel waard' topics open, dank je Guus voor het alsnog hier onder de aandacht brengen. Als niet kenner meende ik trouwens op die eerste foto van de achterkant meteen te zien dat de bovenste hoorn werkelijk helemaal nergens op lijkt, kan dat kloppen?

    En dan die sticker icm het hele verhaal.....

    Je moet helemaal niet hopen dat die 'pa zogenaamd de volle mep voor de nepperd heeft betaald', je moet hopen dat niemand op marktplaats hier in trapt.
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 november 2008
    Locatie
    De hel (ook wel bekend als Den Haag)
    Berichten
    1.304

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peter_heijnen Bekijk bericht
    Je moet helemaal niet hopen dat die 'pa zogenaamd de volle mep voor de nepperd heeft betaald', je moet hopen dat niemand op marktplaats hier in trapt.
    Als de gitaar in kwestie voorbij komt in het twijfelgevallen topic word 'ie vanzelf door meerdere GN'ers aan marktplaats gerapporteerd en word 'ie met wat mazzel snel weer verwijderd als zijnde fake.
    Simpel.
    All animals are equal, but some animals are more equal than others.
    -George Orwell's Animal Farm

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 mei 2003
    Locatie
    Elders
    Berichten
    11.283

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peter_heijnen Bekijk bericht
    Je moet helemaal niet hopen dat die 'pa zogenaamd de volle mep voor de nepperd heeft betaald', je moet hopen dat niemand op marktplaats hier in trapt.
    Uiteindelijk denk ik dat pa z'n zoon prima in de peiling had en terecht niet al teveel geld heeft uitgegeven voor de nieuwste bevlieging van zoonlief. Jammer alleen dat ie is gegaan voor een echte nepperd in plaats van gewoon een goedkope kopie.
    Turn it up • Bring the noise

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top