Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 17
  1. #1

    Standaard [Snaren] Ervaringen met Dr Neon snaren?

    Hey,

    Ik kwam een tijdje geleden Dr Neon snaren tegen. Ik vond ze gelijk al tof, maar had nog wat twijfels. En nu ik mn snaren zat was, en ze voor een 10tje tegenkwam heb ik ze maar besteld.

    Heeft iemand ervaring met deze snaren? Ik ben erg benieuwd!


    Met UV licht


    Zonder UV licht

    Ik vind ze er iig erg vet uitzien!
    Once you go Strat, you never go back

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 juli 2006
    Locatie
    Delft
    Berichten
    1.254

    Standaard

    Ziet er zeker tof uit, maar hoevaak staat er nou een UV licht op je gitaar

  3. #3

    Standaard

    Wel vet zo'n "made in Tjernobyl" look. Zijn beide foto's onder uv licht genomen? En hoe houdt die kleur zich over de tijd?
    " Great minds think alike"

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 september 2008
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.700

    Standaard

    Ik heb met kerst een setje gekocht ook voor een tientje, alleen laat ik ze nog ff liggen voor de aankomende tour, heb ik wat speciaals tegenover de rest haha

    Ben benieuwd hoe ze het houden. Op de achterkant staat dat de coating het 180 minuten volhoud, ben benieuwd.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han S Bekijk bericht
    Onder het motto: ik kom beter klaar met een gitaar en alles went behalve een vent.

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 september 2010
    Locatie
    Krimpen aan den IJssel
    Berichten
    479

    Standaard hiii

    Gear: ESP LTD KH202 exit/ return Fender Tele USA , Yamaha APX FM500
    Ibanez Prestige , RG1451 Gibson LP Studio , Blackstar HT40 Boss Delay DD-7
    Tascam guitar trainer , Boss CH-1Chorus Boss Blues driver ,Cry baby GCB-95, Polytune
    Boss RC-3 Looper, Dr NO Kafuzz ,Rocktron Cotton Mouth Fuzz

  6. #6

    Standaard

    Ziet er geinig uit, maar ik vraag me af hoelang ze mooi blijven. Dan ben je eindeloos bezig met vervangen, of je gebruikt ze alleen voor occasions.

    Maar ik kan me voorstellen hoe cool het is om met lichtgevende snaren op een podium te staan.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LaszloVersteeg Bekijk bericht
    Ik heb met kerst een setje gekocht ook voor een tientje, alleen laat ik ze nog ff liggen voor de aankomende tour, heb ik wat speciaals tegenover de rest haha

    Ben benieuwd hoe ze het houden. Op de achterkant staat dat de coating het 180 minuten volhoud, ben benieuwd.
    Dus als je ze uit het pakje haalt doen ze het nog 3 uur? Maar dan moeten ze nog oprekken, dus dan kan je daar toch nooit mee spelen?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door G.G. Bekijk bericht
    Zal wel aan jou liggen. Als ik zeg dat mijn strat klinkt als popcorn met wasabi en mijn andere strat klinkt als rosbief met aardbeienjam, dan snapt iedereen precies wat ik bedoel.

    Wat ben jij dom zeg.

  8. #8

    Standaard

    Je kan ze er natuurlijk ook eerst opzetten, wachten tot ze opgerekt zijn en dan pas gaan spelen...

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 juli 2009
    Locatie
    Meerssen
    Berichten
    439

    Standaard

    maar dan nog zou ik zelf nooit met nieuwe snaren gaan spelen, nieuwe snaren klinken niet vind ik en als ik niet tevreden ben over mijn geluid zal ik ook niet goed spelen denk ik.. (heb nooit opgetreden, maar heb dit ook al bij thuis spelen)

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 december 2009
    Locatie
    tussen de achterhoek en tukkerland
    Berichten
    568

    Standaard

    Foei...wat vind ik die dingen lelijk...desalniettemin wens ik je er veel plezier mee.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top