Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
  1. #1

    Standaard Digitech 'bad monkey' overdrive stompbox

    iemand dan van jullie vertrouwd met de pedal 'bad monkey' van digitech?
    volgens verscheidene reviews (harmony central, tone dr., ...) mag deze zeker naast een TS9 gezet worden. ook enkele filmpjes op youtube waar ik met met moeite verschil hoor tussen de 2. En belangrijk, hij kost zowat een derde van de TS9... Ik wil natuurlijk niet bedrogen uitkomen dus hoop ik dat er iemand hier mij dit kan bevestigen....

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 januari 2007
    Locatie
    Dark side of the moon
    Berichten
    959

    Standaard

    De Bad Monkey lijkt zeker op de TS9. De TS klinkt net wat anders tonewise, maar zeer vergelijkbaar. Met de Treble en Bass knopen is de Bad Monkey net wat veelzijdiger en kan je het extra midden dat een normale TS toevoegt wat temperen. Als standalone drive pedaal hou ik niet van Bad Monkey, maar als booster is het een leuk ding voor het geld.

  3. #3

    Standaard

    Deze moet bij het effecten forum
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door G.G. Bekijk bericht
    Zal wel aan jou liggen. Als ik zeg dat mijn strat klinkt als popcorn met wasabi en mijn andere strat klinkt als rosbief met aardbeienjam, dan snapt iedereen precies wat ik bedoel.

    Wat ben jij dom zeg.

  4. #4
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.729

    ideetje

    Nou, eerst maar even een zoektochtje?
    Gebruik de geavanceerde zoekfunctie, specificeer MONKEY als zoekterm en selecteer het subforum Effecten. Maak het jezelf makkelijk door de resultaten als topics te laten zien in plaats van berichten.
    Succes.
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top