Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 5 van 20 EersteEerste ... 3456715 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 41 t/m 50 van 200
  1. #41
    Member
    Geregistreerd
    17 juni 2010
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    82

    Standaard

    wat een vergelijkingen ook allemaal hahah
    rechtvaardigd wel mijn credo > doe wat je zelf wil en lekker boeiend wat iemand anders daarvan vind, als jij er blij van wordt dan is het toch goed?

  2. #42
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 maart 2010
    Locatie
    Muizen
    Berichten
    1.881

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mesaman Bekijk bericht
    ik ga binnen kort eens een harley davidson kopen.1200cc blok en dan lekker customizen,prutsen en knooien en lekker zelf dingen maken naar mijn smaak.t zal wel geld kosten maar ook veel plezier opleveren!oja....ik ga mn rijbewijs niet halen daar heb ik helemaal geen zin in.....zou ik in de ogen van motorrijders/gitaristen/andere mensen dat ding waard zijn?
    Zolang je er dan ook niet zelf mee rijdt op de openbare weg zie ik niet in waarom iemand daar een probleem mee zou mogen hebben...

    Ik begrijp het niet zo goed, want hoewel ik ook best graag wat sleutel aan de moto gaat het me vooral om het rijden. Maar dat is een keuze die je zelf maakt en daar heeft een ander nu eenmaal niets in te zeggen...

    Veel succes dus met de aankoop van die Harley...

  3. #43

    Standaard

    Ze vonden mij m`n nieuwe gitaar ook niet waard want"je speelt net dus waarom dan zo`n investering, je kan niet eens spelen"

    Nouja goed, ik heb hem uit eindelijk toch gekocht en hij is heerlijk!

  4. #44
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 maart 2010
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    498

    Standaard

    Een gitaar 'waard' zijn vind ik zo'n grote berg onzin. Een fijne gitaar kan juist heel motiverend werken! En een gitaar die bij jou past is meer dan enkel een object, daar ontwikkel je toch een bepaald gevoel bij? Je moet je gevoel in de muziek weten te stoppen en daar heb je de juiste accomplice voor nodig xD
    Het is misschien niet helemaal slim te noemen om direct als je begint een ontzettend dure gitaar te kopen, want de meeste weten dan nog niet wat ze willen (of wel natuurlijk!). Maar wie ben ik om iemand de aankoop van zijn grote liefde te onthouden?
    Gitaren: Skervesen Swan Fanned 7
    Gear: Laney Ironheart Studio/TC-GMajor/Mesa5050/CarvinLegacy2x12
    Band: Progressive metal in aanbouw..
    Te koop: Carvin Legacy 2x12 V30 - PM voor info

  5. #45

    Standaard

    Mensen mogen best vinden dat iemand een gitaar niet waard is, maar waarom die persoon daarmee confronteren? Vind ik nogal sneu. Ik zou er ook vierkant lak aan hebben.
    Mijn band op Myspace

    If this is your reality, what must your nightmares look like

  6. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gitaarjaap Bekijk bericht
    als je rijk bent koop je dan die villa die je niet nodig hebt of blijf je in je flatje wonen
    Ik zou in een goedkoop flatje blijven en veel de wereld rond reizen.

  7. #47
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 februari 2007
    Locatie
    Hasselt, België
    Berichten
    14.107

    Standaard

    mij zal je nooit horen zeggen dat iemand zijn gitaar niet waard is, maar denken zal ik het echt wel.

    Ik heb al mijn gear gekocht met geld dat binnenkwam door muziek te spelen, dus het duurde wel even eer ik wat degelijke spullen kon kopen. Als ik dan 16 jarigen bij hun eerste gig zie spelen op peperduur spul (gekocht, niet gestolen ), dan denk ik: rock 'n' roll, waer bestu bleven ...

  8. #48
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 november 2007
    Locatie
    Oost-Noord-Brabant (daar ergens)
    Berichten
    7.810

    Standaard

    Geld verdienen met muziek? Kan dat?

    Vertel vertel!

  9. #49
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.329

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door barno Bekijk bericht
    dan denk ik: rock 'n' roll, waer bestu bleven ...
    Versta je dat zelf ook?

    Ik heb hard gewerkt voor mijn spullen, ook toen ik 16 was. Dat het geld niet verdient was met muziek maken maakt helemaal niets uit.

  10. #50
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 februari 2009
    Locatie
    Middelburg
    Berichten
    262

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door barno Bekijk bericht
    mij zal je nooit horen zeggen dat iemand zijn gitaar niet waard is, maar denken zal ik het echt wel.

    Ik heb al mijn gear gekocht met geld dat binnenkwam door muziek te spelen, dus het duurde wel even eer ik wat degelijke spullen kon kopen. Als ik dan 16 jarigen bij hun eerste gig zie spelen op peperduur spul (gekocht, niet gestolen ), dan denk ik: rock 'n' roll, waer bestu bleven ...
    ik werk best wel erg veel om al mijn gear te kunnen betalen en ben niet meer als een middelmatige gitarist, ben ik nu mn gear niet waard?
    GEAR:
    Gitaren: ESP Eclipse II Vintage Black - PRS SE Custom
    Amp: Laney Ironheart 120

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top