Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 22
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 oktober 2007
    Locatie
    Maastreeech
    Berichten
    2.596

    Party Happy New Crazy Blue Aria Matsumoku Guitar Day!

    Goh, ik sta eens in de schoenen van Wietse...

    Vandaag Bij BOPP Music in Sittard (te gekke zaak en eigenaar overigens!) meegenomen voor weinig, incl. grafieten brug-zadeltjes. De gitaar is een keer dik overgespoten in blauw, verder leek het me wel in orde. Dat slechte blauw vind ik wel iets hebben, waarschijnlijk schuur ik het er ooit eens af maar voor nu laat ik het even lekker zitten

    Leuk op-knappertje leek me zo en het gaat waarschijnlijk wel een leuke player worden om zonder zorgen mee rond te beuken!

    Ik zal 'em weer eens opnieuw posten wanneer er een paar humbuckers in zitten en een beetje is opgeknapt. Ik heb de pickup-rings in ieder geval net al ontdaan van de blauw verf, ze zijn leuk creme-kleurig.







    Laatst gewijzigd door hezz; 24 maart 2010 om 21:10

  2. #2

  3. #3

    Standaard

    Grappig ding!
    VAARWEL ALLEN, HET GA U GOED!

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Talking

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ibanez666 Bekijk bericht
    Grappig ding!
    Inderdaad!!!
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 maart 2008
    Locatie
    In een ananas diep in de zee
    Berichten
    6.094

    Standaard

    leuke basis voor een knutselproject!

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 oktober 2007
    Locatie
    Maastreeech
    Berichten
    2.596

    Standaard

    Dat vond ik dus ook meteen toen ik 'em zag. Stiekem had ik weer zin in een leuk in-elkaar-zettertje dus... de fretjes zijn over het algemeen nog prima, alleen de eerste en tweede fret lijken goed gebruikt te zijn met open-akkoorden. Verder is 't op het moment wel een hele stevig klinkende air-guitar

    Heb net even gekeken voor wat leuke GFS pickups, leuk excuus om misschien eens een stel mean90's te bestellen. Of misschien toch een paar retrotrons... daar ben ik in m'n Artcore in ieder geval al heel blij mee.

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 februari 2004
    Locatie
    Braboland
    Berichten
    4.011

    Standaard

    Schuren




    .....
    Gezocht: SD '59 Brug, SD Pearly Gates Brug, Tele Neck- Element
    Aangeboden: Sperzel Tuners 6 x 1 Chrome

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 september 2009
    Locatie
    Naast de buren
    Berichten
    2.996

    Standaard

    Leuke gitaar, maar die kop vind ik niet mooi vormgegeven.
    Ik zou die denk ik te lijf gaan met zaag en houtvijl, om er wat stijlvollers van te maken, iets als PRS, of zoiets dan toch...

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hezz Bekijk bericht
    Dat vond ik dus ook meteen toen ik 'em zag. Stiekem had ik weer zin in een leuk in-elkaar-zettertje dus... de fretjes zijn over het algemeen nog prima, alleen de eerste en tweede fret lijken goed gebruikt te zijn met open-akkoorden. Verder is 't op het moment wel een hele stevig klinkende air-guitar

    Heb net even gekeken voor wat leuke GFS pickups, leuk excuus om misschien eens een stel mean90's te bestellen. Of misschien toch een paar retrotrons... daar ben ik in m'n Artcore in ieder geval al heel blij mee.
    Ik heb zelf dream 90's erg fijn. De dream 180 zijn ook super. De combi dream 180 brug en 90 bij de nek is helemaal top
    VAARWEL ALLEN, HET GA U GOED!

  10. #10

    Standaard

    Whoe die ziet er leuk uit, lekker kleurtje! Lijkt me een leuk ding voor erbij .
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo Bekijk bericht
    oh ik wil zo graag mijn custombuilds laten zien, maar ze staan nog in het bos

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top