Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 20

Discussie: www.euro-cinema.com

  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 februari 2006
    Locatie
    Zonhoven
    Berichten
    549

    Standaard

    Hehe, heb je die site gemaakt met een COD2-style template? :P

  2. #12

    Standaard

    Site valt mij nu pas op maar, Euro Cinema, ik wil je toch effe laten weten dat ik het een erg leuke site vind.
    Vermelding van gear is inderdaad een leuke toevoeging voor de gitaarspelende lezers....
    Succes gewenst (maar dat hebben jullie geloof ik al)!

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.328

    Standaard

    Copyright © 2000 Euro Cinema. All rights reserved.
    Loop ik 9 jaar voor of jullie 9 jaar achter?

    Contrast grijs/zwart vind ik ook een beetje slapjes en persoonlijk ben ik ook niet zo gecharmeerd van zo gigantisch veel knopjes en pagina's op een (amateur) band website...

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 maart 2007
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    3.329

    Standaard

    Heej Stefke, we hebben 'm inderdaad met een gratis template in elkaar gedraaid Best gek, want ik werk ook in de reclame en ken dus heel wat goeie vormgevers! Maar ja, veel betalen voor zoiets kunnen we niet en afhankelijk zijn van iemand die je een gunst doet is ook soms vervelend. Dus dan zo maar!

    Thanks Luctor!! Nou ja succes, binnen ons heel kleine scenetje doen we het best okee en we vinden het vooral heel leuk! Hopelijk na deze single in 2010 een cdtje uitbrengen...

    Harold, voorheen hadden we gewoon 1 kale pagina. Het idee om toch maar ons hele hebben en houwen erop te gooien hebben we als tip overgenomen van www.newmusicstrategies.com en http://eerstehulpbijplaatopnamen.blogspot.com - sowieso erg goeie sites over online muziekpromotie. Het zwart/grijs raden die sites inderdaad af (niet iedereen heeft goeie ogen) maar past wel goed bij ons stijltje. Is wel iets waar we over nadenken.

    Bedankt voor de reacties guys!

    Oh ja en gear erop... goed idee, maar dan moet ik om de drie dagen gaan updaten met dit stelletje GAS-patienten (mezelf voorop)!

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.328

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EuroCinema Bekijk bericht
    Harold, voorheen hadden we gewoon 1 kale pagina. Het idee om toch maar ons hele hebben en houwen erop te gooien hebben we als tip overgenomen van www.newmusicstrategies.com en http://eerstehulpbijplaatopnamen.blogspot.com
    Wij hadden dat met de band ook totdat ik Google Analytics installeerde en het bleek dat < 2% van de bezoekers meer dan 3 pagina's bezocht. (homepage, optredens en music/discografie)

    Het bleek dus een hoop werk en onderhoud en in 98% van alle gevallen was het alleen maar irritant en verwarrend.

    Ik zou zeggen: gooi Google Analytics in je template en check hoe het bezoek op jullie site is!

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 maart 2007
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    3.329

    Standaard

    Goeie tip, tnx!

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 oktober 2007
    Locatie
    Maastreeech
    Berichten
    2.596

    Standaard

    Vind het m'n plicht als vormgever om te melden dat ik toch echt CINEUROEMA lees Al vind ik 'em wel erg leuk! Complimenten voor wat jullie typografisch met "Jazz isn't ... smells funky." doen, is leuk gedaan!

  8. #18

    Standaard

    Ah. En ik zie dat jullie de discography hebben toegevoegd. Altijd goed om te zien dat er naar me geluisterd wordt.

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.328

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hezz Bekijk bericht
    Vind het m'n plicht als vormgever om te melden dat ik toch echt CINEUROEMA lees
    Ach, ik zie er Cinema Euro in... Voor ieder wat wils!

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 maart 2007
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    3.329

    Standaard

    Jahaa Brewskie, ik vraag jullie mening niet voor niks he! Ook aan de omvang en kleur van de lettertjes hebben we sinds ik dit onderwerp postte al wat gedaan, een scherper logo geplaatst en aan de gear ben ik bezig. Zelfs dat rare copyright uit 2000 is als het goed is nu aangepast. Dus top!

    Thanks hezz, en mooie portfolio ook! Ons logo en de slogan zijn vormgegeven door een art director met wie ik samenwerk en die een grote staat van dienst heeft in de reclame, daar boffen we dus mee. Allemaal geïnspireerd door oude Blue Note hoesontwerpen van Reid Miles (ook bepaald niet allemaal even goed leesbaar bedenk ik me nu, maar zooooo cool).

    Nog eens bedankt voor alle reacties!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top