Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5

Discussie: fender CD-100

  1. #1

    Standaard fender CD-100

    ik zou graag binnekort een nieuwe akoestische gitaar kopen en ik had graag wat informatie gehad over de fender CD-100.ik heb op het forum niets gevonden dus daarom ben ik deze topic begonnen.
    ik zou graag weten dat hij goed gestemd blijft en wat over de klank als ik hem versterk enzo.
    Gitaar: ESP HEX6 V, LTD KH602 Silverburst Heavy Mod, Custom, Orpheo Tone Master
    Amp: Marshall 410H + Marshall 1960B Vintage 30 cab

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 oktober 2007
    Locatie
    Maastreeech
    Berichten
    2.596

    Standaard

    Ga het eens proberen zou ik zeggen, kom je er zelf achter. Wat betreft stemming, als de tuners een beetje solide aanvoelen kan het goed genoeg zijn. Verwacht echter niet veel van een gitaar van die prijsklasse. Er zullen vast betere gitaren zijn in die prijsklasse, kijk verder dan alleen de naam.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 september 2006
    Locatie
    8911
    Berichten
    5.473

    Standaard

    Sterker nog, fender heeft niet een al te beste reputatie op akoestisch gebied. Dus dat is iets om rekening mee te houden. Veel elektrische gitaristen vertrouwen de naam, maar in het geval van fender moet je daar bij akoestische gitaren mee oppassen.
    Vive el arte de la guitarra flamenca !
    OMG Is it a earthquake?! Is it Thor, the God of the Thunder?!

    No no, it's unbelievable!!

    It's the Honda Nighthawk!!!

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pais
    Sterker nog, fender heeft niet een al te beste reputatie op akoestisch gebied. Dus dat is iets om rekening mee te houden. Veel elektrische gitaristen vertrouwen de naam, maar in het geval van fender moet je daar bij akoestische gitaren mee oppassen.
    ik ga niet voor de naam maar een vriend van me heeft er zo1 en die is linkshandig en hij is er erg tevreden over.

    in welk merk zou ik dan moeten zoeken?ik zou hem liefst ook kunnen verterken.prijsklasse:250-300€
    Gitaar: ESP HEX6 V, LTD KH602 Silverburst Heavy Mod, Custom, Orpheo Tone Master
    Amp: Marshall 410H + Marshall 1960B Vintage 30 cab

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 maart 2003
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    2.789

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door c0b alexi
    ik ga niet voor de naam maar een vriend van me heeft er zo1 en die is linkshandig en hij is er erg tevreden over.

    in welk merk zou ik dan moeten zoeken?ik zou hem liefst ook kunnen verterken.prijsklasse:250-300€
    Dát staat hier dan weer wel op het forum Yamaha, Cort, Ibanez, Blueridge en misschien tweedehands een Takamine.
    I was here and you wasn't.
    Now you is here and I isn't.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top