Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 5 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 44

Discussie: Muzikaza Roermond

  1. #11

    Standaard

    Dick, bedankt voor de hulp!

  2. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hezz
    ...ik hoorde van een vriend dat er uiteindelijk zo'n 2000 gitaren komen te hangen?
    Beetje overdreven! We hebben er nu zo'n 500 hangen - kunnen er in de toekomst misschien een 700 worden. Oké, het pand en onze rekken heeft plaats voor meer, maar of dat nog zinvol is? De toekomst zal het uitwijzen... ff geduld dus!
    Dick Happens - mijn uitlaatklep!

    Ik zoek een Musicman Luke II in Emerald Green - Heb Luke BFR te ruil!

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 oktober 2007
    Locatie
    Maastreeech
    Berichten
    2.596

    Standaard

    Nou, 500-700 zijn er nog een heleboel! 2000 vond ik ook al erg massief klinken.

  4. #14

    Standaard

    Hoeveel hangen er eigenlijk in de Music Store in Keulen? Is Muzikaza daar een beetje mee te vergelijken?

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Landgraaf
    Berichten
    630

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fuchs
    Al iemand geweest? Prachtige zaak.
    Ik ben laatst eens gaan kijken. Eerlijk gezegd had ik me er meer van voorgesteld. De zaak is enorm, met inderdaad heel veel gitaren. Ik miste alleen een aantal zaken.
    Het pand staat midden op een groot retail park en ik hoopte dus dat ik er dus werkelijk alles kon krijgen. Helaas hebben ze alleen de grote merken. Ik miste het "budget" aanbod. Budget tussen haakjes, omdat het vooral te maken heeft met de prijs en niet altijd met kwaliteit. Ik was op zoek naar een leuk drive pedaaltje, maar kon er onder de € 100 eigenlijk niet terecht, terwijl Behringer en Danelectro leuke pedaaltjes hebben. Er is bij mijn weten in heel Limburg ook geen zaak waar je dat soort merken tegen komt. Daarnaast stonden de gitaren er prachtig bij, maar ik had zo graag ook een paar London City, Farida of Richwood gitaren er tussen zien staan. Fender en Squier ken ik zo langzamerhand wel, maar juist de Copy Cats leveren de laatste jaren beter spul dan ooit en in Limburg amper verkrijgbaar.
    Meeste miste ik echter de 2e hands afdeling en van die lekkere graaibakken met van alles en nog wat.
    Het is een mooie poging om een grote muziekzaak centraal in Limburg neer te zetten, maar de meerwaarde heb ik nog niet ontdekt. Misschien moet het nog op gang komen...

  6. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Heibel
    .... Misschien moet het nog op gang komen...
    Je hebt een punt Heibel! Maar zoals je zelf al aangeeft het heeft zeker tijd nodig voordat de winkel zijn uiteindelijke vorm en assortement heeft. Kwa effecten kan ik melden dat we binnenkort ook merken als Danelectro gaan doen (is namelijk al besteld). Kwa gitaren hebben we momenteel bewust de Richwoods en London City's weggelaten. Ik merkte in onze oude winkel namelijk dat de kwaliteit van dat soort merken langzaam begint af te nemen. (Iedereen zoekt de MK-1's van London City...) In die prijsklasse hebben wij nu gekozen voor Squier en Cort. Beide merken met een goede prijskwaliteit verhouding...
    Neemt niet weg dat we zeker de markt en de wensen van klanten in acht nemen... Begrijp wel: het hele Muzikaza concept is goed doordacht en zeer uniek in deze regio! Zo zijn we 7 dagen open in de week, gratis parkeren voor de deur en we gaan mee met de prijzen feedback, keulen en thomann...
    Dick Happens - mijn uitlaatklep!

    Ik zoek een Musicman Luke II in Emerald Green - Heb Luke BFR te ruil!

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 augustus 2007
    Locatie
    At the Crossroads..
    Berichten
    469

    Standaard

    Keuze is erg ruim, denk dat de onderbouwing van dickie ook precies klopt. Het is dat ik BTW-"voordeel" heb in het buitenland, anders had ik er al een bult geld achtergelaten... Maar het is een prachtige zaak met personeel dat echt verstand van zaken heeft. Een aanrader dus.

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Locatie
    echt, limburg
    Berichten
    143

    Standaard

    ben vanmiddag bij muzikaze geweest (elke zondag blijkbaar open )
    moet zeggen zeer mooie winkel erg groot en heel veel aanbod vooral veel fender gitaren, mooie testruimte lekker koel en ruim.
    en alles was ook nog een zeer goed geprijsd, alleen vond ik dat er wat meer effectpedalen mochten zijn, het aanbod effectpedalen wat ik kon zien was niet zo groot. Alleen miste ik EHX effectpedalen wat ik toch wel verwachte bij zo'n zaak en ik zag geen enkele gibson (maar dat blijkt bij meer zaken problemen op te leveren)
    maar vond het al met al een zeer goede winkel met zeer scherpe prijzen.

  9. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door reneding
    Alleen miste ik EHX effectpedalen wat ik toch wel verwachte bij zo'n zaak ...
    EHX heeft momenteel geen importeur voor de Benelux... Dwz we kunnen er niet via een ''normale'' weg aankomen...
    Dick Happens - mijn uitlaatklep!

    Ik zoek een Musicman Luke II in Emerald Green - Heb Luke BFR te ruil!

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 juli 2004
    Locatie
    Venlo
    Berichten
    10.661

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door reneding
    ben vanmiddag bij muzikaze geweest (elke zondag blijkbaar open )
    moet zeggen zeer mooie winkel erg groot en heel veel aanbod vooral veel fender gitaren, mooie testruimte lekker koel en ruim.
    en alles was ook nog een zeer goed geprijsd, alleen vond ik dat er wat meer effectpedalen mochten zijn, het aanbod effectpedalen wat ik kon zien was niet zo groot. Alleen miste ik EHX effectpedalen wat ik toch wel verwachte bij zo'n zaak en ik zag geen enkele gibson (maar dat blijkt bij meer zaken problemen op te leveren)
    maar vond het al met al een zeer goede winkel met zeer scherpe prijzen.
    van die gibsons is ook logisch, in gitaren staat er een topic over waarom.
    Gibson ES 335 Studio '91 | Fender Telecaster Pink Paisley '85 | Gibson J35 | Vox AC10

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top