Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 11
  1. #1

    Standaard Gitarist (22) uit utrecht zoekt band

    Mijn naam is Luuk en ik zoek een coole rock/pop/bluesband! Ik woon in Utrecht. Ik speel ongeveer 2 jaar gitaar. Akoestisch en electrisch. Persoonlijke smaak: Jimi Hendrix, the Beatles, Elliott Smith, Cream, Neil Young, the Shins, Pink Floyd, Eric Clapton, VU en nog veel meer..

    Reacties in dit topic of PM aub
    Laatst gewijzigd door u_u; 1 maart 2008 om 13:40

  2. #2

    Standaard

    Heb je iets aan een 15 jarige gitariste? Ik kan ook zingen. Ik speel veel rock en blues en de laatste tijd ook wel akoestische dingetjes.
    Ik woon in Culemborg maar zit in Utrecht op school. Ik ben dan wel geen bassist of drummer ofzo... maar mischien wel leuk in ieder geval eens wat te jammen?

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Roosje_Katoen
    Heb je iets aan een 15 jarige gitariste? Ik kan ook zingen. Ik speel veel rock en blues en de laatste tijd ook wel akoestische dingetjes.
    Ik woon in Culemborg maar zit in Utrecht op school. Ik ben dan wel geen bassist of drummer ofzo... maar mischien wel leuk in ieder geval eens wat te jammen?
    Bedankt voor je reactie! Maar ik ben echt op zoek naar een complete band. Ik ken namelijk al gitaristen om mee te jammen, maar ik wil 'meer'

  4. #4

    Standaard

    Tja, ik begrijp het. Ik wil ook wel meer... maar ik vind nooit meer dus probeer ik af en toe wat te beginnen met wat ik wel vind.
    Nouja, succes met je zoektocht verder! Als je nog meer mensen gevonden hebt en nog een gitarist/zangeres kan gebruiken bied ik me in ieder geval nog altijd aan.

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 april 2006
    Locatie
    amersfoort
    Berichten
    17.197

    Standaard

    je kan ook zélf een band oprichten? Zelf muziekanten zoeken lijkt mij het best

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 december 2005
    Locatie
    Losser
    Berichten
    7.421

    Standaard

    In een complete band binnenvallen is wel ideaal hoor...
    The world is full of kings and queens, who blind your eyes in kill your dreams.

  7. #7

    Standaard

    Tip: drummers kun je vangen op www.drummersbank.nl
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lutz
    kzou toch maar eens men amp opengooien, je weet tegenwoordig nooit waar al die illegalen zich huisvesten

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Reel Big Fish
    Tip: drummers kun je vangen op www.drummersbank.nl
    Ja, jammer dat ik altijd reacties krijg of ik wil komen drummen bij bands in de stijlen die ik juist aangegeven heb niet te willen spelen.

    [edit] Als drummer dus...
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Richwoodje
    Nee, dit is Bob Dylan noch Roger Waters, het is Niels D.
    Horny Horns

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nielsduursma
    Ja, jammer dat ik altijd reacties krijg of ik wil komen drummen bij bands in de stijlen die ik juist aangegeven heb niet te willen spelen.

    [edit] Als drummer dus...
    Wat wil jij voor stijl spelen dan?

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door u_u
    Wat wil jij voor stijl spelen dan?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door u_u
    Persoonlijke smaak: Jimi Hendrix, the Beatles, Elliott Smith, Cream, Neil Young, the Shins, Pink Floyd, Eric Clapton, VU en nog veel meer..
    Dikgedrukte zijn 2 favorieten ook van mij.

    Eigenlijk ben ik voor heel veel in. Hardrock/metal/punk/ska/enz enz. vind ik 3 keer niks.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Richwoodje
    Nee, dit is Bob Dylan noch Roger Waters, het is Niels D.
    Horny Horns

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top