ik was al aan het kijken voor een eletrische gitaar, en zaterdag is het er van gekomen! zaterdag naar rotterdam gegaan en daar op een paar gitaren gespeeld. uit eindelijk is het een Tokai Love Rock geworden, genoeg gepraat hier zijn de foto's
![]()
ik was al aan het kijken voor een eletrische gitaar, en zaterdag is het er van gekomen! zaterdag naar rotterdam gegaan en daar op een paar gitaren gespeeld. uit eindelijk is het een Tokai Love Rock geworden, genoeg gepraat hier zijn de foto's
![]()
Wil je je plaatjes voortaan niet meer spiegelen?
Vette gitaar verderVeel speelplezier!
![]()
mooi hoor!
Nice, vooral de manier waarop de "love Rock" van ver lijkt op "Les Paul" is cool![]()
TE RUIL: Ibanez Sa260fm (Amber) / Limited Edition Ibanez Gax (flame pickguard/ 1H)
Doe maar een voorstel, ik sta open voor suggesties
"The Ayatollah of Rock 'n Rollah"
ja de versterker die ik er bij heb is een line 6 spider III (15watt)
en ipv dat ik een nieuw topic open vraag ik het even hier, waarom lukt het niet om me gitaar op te nemen vanaf me verster? het signaal loopt zo: gitaar->snoer naar versterker-> record out -> snoer naar laptop -> microfoon input (roze)
wat doe ik verkeert want ik hoor niks....
Nou moet iemand mij eens vertellen of dit spookverhaal nu waar is of niet, komen de Epi's en de Tokai's nu uit dezelfde fabriek of niet...?
Gr. Choc
Favorieten/bladwijzers