Hallo,
Ik heb sinds gisteren een Princeton (1969 silverface zonder reverb van ebay) maar er komt met geen mogelijkheid geluid uit. Ik heb als eerste de "standaard" dingen gecontroleerd: andere kabels, jack pluggen een paar keer in en uit trekken, de pots wat heen en weer bewogen, de buizen goed in de voetjes gedrukt. Maar niks, geen kraakje van leven.
Het lijkt alsof ie niet wil versterken dus heb ik de (pre)amp buizen (2x 6v6 en 2x 7025/12ax7) gecheckt met mijn Champ600 en die werken allemaal, de GZ34 rectifier kan het denk ik niet zijn.
Als ik mn vinger op de jacktip zet en het volume hoger dan hoor ik wel de typische brom maar HEEEL zacht (alsof je een vinyl luistert zonder de versterker aan te zetten)
Ik heb de speaker met een multimeter gecheckt en die geeft een piep op de diode stand.
De amp is niet gemod, dus alles orgineel. Het is een 110V die aan een 230->110V 100W convertor hangt (de amp vraagt 80W dus dat lijkt me voldoende)
Verder gaat mijn kennis (nog) niet, dus de electronica/ trafo etc heb ik niet gecontroleerd, daarvoor zal die naar een reparateur moeten.
Als iemand nog tips heeft, graag!