Nou gewoon omdat ik nieuwsgierig ben, ik vind de paintjob op deze strat verschrikkelijk mooi:mmmm: En nou vraag ik mij af of het echt zo lastig is om de slagplaat en body zo te schilderen, en de body fiesta red en wit te lakken bij de autobouwer... Tis nog niets concreets ofzo maar uh gewoon...
http://www.thepaintedplayer.co.uk/im...ratocaster.jpg
Zo'n geval dus.

