Oorspronkelijk geplaatst door
Brum
@Thiez: Echt metal speel ik niet eigenlijk, maar een strak geluid heb ik wel baat bij. Onze andere gitarist speelt over een eerste serie Bogner XTC, met een ouwe Marshall kast met G12-65's. Da's op zich een combinatie voor een vrij warm geluid, met redelijk veel laag. Ik speel over een JCM800 2210, wat een wat strakkere bak is, met minder laag. Ik denk dat ook een vrij strak klinkende kast wel goed combineert in de band. Die Randalls heb ik echt nul ervaring mee, maar schijnen veel gebruikt te worden in de metalwereld, waar ze toch wel bij enige strakheid gebaat zijn, dus dat zou wel 's heel goed kunnen uitpakken voor mij. Ik ga sowieso straks even naar Tilburg die kasten testen. Ben heel benieuwd! Misschien dat ik wel een flinke hap van die Marshall kast kan afdingen, wie weet. Mocht die bevallen natuurlijk.
@Henri: Als ik het mag geloven van het internet, zouden deze kasten wel wat beter moeten zijn dan de oudere kasten van Randall. Het is wel iets wat ik o.a. ook even ga bekijken. Ik laat het vanmiddag/vanavond wel even weten wat het geworden is.:)