ik was m'n post al aan het editen.
Printable View
ik was m'n post al aan het editen.
[QUOTE=Bates15;2269920][QUOTE=ThaBluesBreaker;2269605]Op langertermijn moet die ME-50 vervangen worden :soinnocent:
Ik ben er heel tevreden mee. Voor mijn muziek style is het zeer geschikt. Jaren 60 style, blues, blues/rock dingen. Funk etc. Voor die style zeker geschikt, als je wat meer power zoekt moet je wel wat anders zoeken want het is niet een uber zware overdriveCitaat:
Hoe is die Fulldrive? Wel eens gehoord bij bandjes maar ben benieuwd wat jij er van denkt. .
Compcut, FM (flat mids) en vintage schakelaartje ook erg fijn, nog een mofset en standaard switch voor de boost ook erg fijn. Maakt het ook wel weer erg veelzijdig.
Het is even een investering maar het is het dan ook zeker waard! Vooral als je blues speelt zou ik zeggen kopen :cooler:
Oke. Blues is niet mijn main ding maar ik houd wel van een beetje veelzijdigheid. . . Ik ben sinds kort op de pedals gestort maar die dingen zijn echt verrekte duur :-) Mijn voeding (6 x 9v) kost al net zoveel als mijn POD-je. . . hahaha
Ik moet hem eens een keer proberen. Zware metal enz zijn niet mijn ding. Voor de leuk om rifjes te doen oke maar op het podium haast nooit.
Is die eq erop een beetje te doen?
ben een namiddagje bezig geweest met een nieuw pedalboard te bouwen en ik vind het zeer geslaagt:)
alleen de pedalen fatsoenlijk voeden is andere koek:(
Het moet nogwel zwart gespoten worden:
http://i46.tinypic.com/2zrkqb4.jpg
http://i48.tinypic.com/24lrmzn.jpg
ik weet nog niet de juiste volgorde maar ik kan de wah nog altijd aan de andere kant zetten.
wat denken jullie dat de beste volgorde is want ik heb er ook een boss ns2 bij.
Zet in elk geval die delay achteraan ;)
Je moet als ik het me goed herinner, je pedalen in de loop van ns2 zetten.
Maar ik zou wel je delay er buiten zetten, want anders worden de delays ook afgekapt door de ns2.
Ik zou doen:
Gitaar> tuner > Wah > overdrive > Smalltone > ns 2 > delay > amp
Of de ns 2 helemaal aan het eind, maar zelf zou ik hem voor de delay doen.
Is dat plateau zo wel stevig genoeg? Trap je daar niet doorheen als je een keertje stevig je delay intrapt?