Dat zijn VFX pedaaltjes...
En die kleine behuizingen zien er schattig uit maar met de jacks aan de zijkant zijn ze wel weer erg groot...
Printable View
Wat voor koffertje is het eigenlijk, ziet er handig uit?
Koffertje lag gewoon op zolder, is een afgedankt aktetasje. Heb deze beplakt met velcro, de bodem losgemaakt (zodat deze mee onder het bord klapt bij gebruik, en klaar :)
Zijn inderdaad VFX-pedalen. Knap dat je het zo klein kunt maken, maar ik vind het maar onhandige dingetjes (staan niet echt stabiel op velcro), heb liever het gewone formaat (zoals de fuzz & splitter), maar die zijn on the way.
ik denk eerlijk gezegd ook dat hij het daarvoor gebruikt.
maar ik heb in het verleden zijn EH#1 geleend (en er zelf uiteindelijk 1 gekocht) om het signaal dat naar 1 van de 2 amps gaat een tiental millisecondes te vertragen. je kunt dit pedaal 100% wet zetten (of kill dry), wat daarvoor nodig is. toen zei marc dat ie dat zelf ook eens ging proberen, dus ik was er benieuwd naar of ie dat had gedaan.
thnx. Nee, ik gebruikt die EHX#1 voornamelijk om muren noise mee te maken, delay + feedback voluit en er dan met wah en distortion een zooi partijen inrammen en oneindig door laten gaan. Dan kan ik stemmen terwijl de noisemuur doorgaat, door langzaam de feedback knop terug te draaien kan ik ook fades etc. creeeren. De DD3 is voor de normale delay stukken op cleane intro's of af en toe melodielijnen. De DD3 kan helaas niet oneindig doorgaan met de feedback knop.
board weer eens vernieuwd. de scherpe kijker ziet linksboven op het board de patchbay.
http://img526.imageshack.us/img526/9...pedalboard.jpg
Ik heb het wel eens gedaan hoor toen de andere gitarist er niet was en ik 2 amps ieder aan een kant van de oefenruimte had gezet. Maar nu met Feast heb ik de 2 amps naast elkaar staan en is er ook nog een andere gitarist dus dan hoeft het niet zo erg. Met bivouac gebruik ik alleen de Ampeg V4, dus daar is het ook niet echt nodig.