Ik ook. Die houden we er in...!!! :)
Gr. C.
Printable View
Ik ben ook wel benieuwd hoe de kleur "mahonie met versterker" eruit ziet...
:seriousf:
Hmm, wou ik net een onzinbieding doen, wil hij dat niet hebben :(
No way. Dat decal stinkt aan alle kanten, Transition, met lelijk "stratocaster" er aan geplakt. Misschien best een goede gitaar, maar geen Fender en al helemaal geen Customshop. Het punt is dat elke "handgebouwde" of zelf bij elkaar bedachte gitaar plotseling "custom" heet.
Nogmaals, het kunnen best fijne gitaren zijn, maar noem ze anders.
Gr. C.
Mijn zelf bij elkaar bedachte gitaar heet Cookie en is niet te koop! :seriousf:
OT: een beetje gitarist weet toch wel wat-ie aan zulk spul heeft... :???:
wellicht heeft die "Dickhead" de advertentie aangepast, omdat die meeleest.
Maar Allparts is ook een lekkere woordspeling, want wie zegt dat de body en hals van All Parts zijn en over de pups en overige electronica wordt geen woord gerept evenals brug, trem, tuners etc.
Zou mij niet verbazen als het allemaal bij elkaar geschraapte rommel is en hij willens en wetens de boel probeert te naaien.
Als die gitaar goede hardware heeft vermeldt je dat er wel bij lijkt me
Een soort van Nederlandse Robert J. Allison dus
Hallo allen.
Ik heb hem een vriendelijke mail gestuurd en daarna op zijn verzoek telefonisch contact gehad en 'm geadviseerd om de advertentie aan te passen. Hij leek mij wel te goeder trouw en leek ook wel geschrokken van de (behoorlijk agressieve?) mail die hij verder nog had gekregen.
Zijn verhaal is dat hij de gitaar heeft gekocht van een Amerikaanse militair die in Soesterberg was gelegerd. Dat moeten we dan maar aannemen... En dan is hij zelf ook verneukt. Hij vind het echter een zeer goed instrument en dat kan natuurlijk ook wel.
Hoe dan ook: geen Fender en geen Custom Shop.
Gr. C.
Dat durf ik niet hardop te zeggen.
Laatst bij de lokale gitaarwinkel haalden ze een strat uit de doos, daar zat een knoest in het hout, dat wil je niet weten. Nou kan die door de inspectie geglipt zijn, maar zelfs een blinde had die knoest kunnen zien zitten.
Gitaar is terug de doos in gegaan, en door de vertegenwoordiger mee terug genomen.
http://link.marktplaats.nl/287648955
ik weet niet maar wel erg cool , alleen die letters Gibson zinnen mij niet
echt of nep?
Allparts zou me verbazen, het is geen vintage neck, gezien de schroeffrezing en van dit soort hout worden ook geen body's gemaakt.
Een afwijking in het hout kan voorkomen maar bij Allparts worden die er allemaal uitgevist. Maar simpel zat, neck eraf en dan moet je hun logo er ingebrand zien.
Mooi verhaal... maar Emo lul dat ik ben, kijk ik wel eens naar 'Spoorloos'. Ging over Amerikaanse soldaten die vroeger Nederlandse meiden 'bespeelden'.
Deze schijnen al jaren niet meer hier te zijn gestationeerd... (voor zover ik heb begrepen...) Hé fuck, misschien wel een Pré CBS Customshopper. Ik ga snel bieden... ;-)
jup, hij klopt naar alles wat ik tot nu toe heb opgestoken
in dat geval vind ik de letters Gibson wel erg slecht afgewerkt:P
edit:
de andere dingen kloppen wel allemaal ja, misschien decal opnieuw op gedaan?
ag fak, hij blijft vet
Serieus, maar je moet niet zomaar zulke dingen verkondigen. Die kerel probeert zijn compleet originele Gibson te verkopen en het werkt niet mee als je maar wat gaat gokken over de legitimiteit of een nieuw geplaatst logo. Er zijn legio Gibson's waarbij de lak om het logo wat is gaan werken, omdat die even wat dieper ligt in de headstock.
ik twijfelde juist over de echtheid (topic-titel) wat betreft de letters, dus vraag het hier even na (niet dat ik er geld voor heb) maar mocht ik een 2e handsje scoren zou het dan kunnen dat de letters iets dieper liggen? antwoord ja dus
ik zeg niet van tevoren al dat hij nep is, want dat wist ik daardoor juist nog niet.
danku ;)
ja op mijn gibson zie ik het heeeeeeeeeeeeeel vaag ook .. een klein randje.. maar ik vond dit wel erg overdreven lijken .. door de foto zal schijn bedriegen, moet ik ook maar eens met een dikke flits een foto van de headstock maken en kijken of ik dat dan ook zo erg heb dan.
met die goude letters heb je dat niet.. (voor zover ik weet) die zitten er dus dan gewoon op.. en deze zitten er in dus.
nu zat ik er naast (wijze les voor mezelf: diepte kan verschillen)
en nu wens ik verder iemand die em kopen zal veel geluk en speelplezier mee;)
uh deze Gibby Ace sig heeft geen diepteverschil of randje, maar een biesje om de decall heen, door de foto's op MP lijkt het misschien dat de decall verzonken ligt, maar dat is niet zo, hij ligt gelijk met de voorzijde headstock, de matige foto's geven gewoon een vertekend beeld
http://link.marktplaats.nl/287708763
te duur voor een Ibanez met geschroefde hals
wat een walgelijke gitaar zeg :dontgeti:
grappig. Ik vind hem behoorlijk gaaf.
En weer verlaat een tevreden klant het pand...?
"Wie heeft+/- 3weken geleden een Marshall Valvestate 265 van een zekere C**** B****** uit Arnhem gekocht?
Deze C**** heeft hem mij ook verkocht maar stuurt niets op en laat niets meer van zich horen.
Zijn Email adres en telnr wat hij gebruikte was d********@hotmail.com en 06********
Zijn gebruikers naam bij Marktplaats was bouwservice
Hopelijk heeft iemand meer informatie
Ik heb een foto van hem gevonden met zijn zelfde email adres onder zijn nickname d********@hotmal.com hierbij staat dat hij toen of nu in Brummen woont.
Wie helpt mij hem vinden.
Beloning volgt!!!!!"