Mooi en compleet setje c0ba lexi, dat zal beuken als een dolle stier.
Maar je pedalen komen nog? Welke?
Printable View
Gelijk heb je, ik ook!
dat is ook mijn insteek eigenlijk. maar dan ergens wel een beetje 'mijn' versie natuurlijk. Ik heb niks aan 3 plexi's, een silver jub en een twinkleland. niks hebben is wellicht wat overtrokken; tuurlijk is 't vet, maar dan als aanvulling op wat ik heb. zou nooit spugen op zijn set, maar t zou niet mijn eerste keus zijn.
ik moet nu wel meer speakerkabels hebben. effe snel wisselen van kast kan nu niet meer :seriousf:
het was echt nog wel puzzelen welke amp waarop ging in termen van tone, looks en bruikbaarheid. zo wilde ik de afd100 perse op de K&E kast, m'n ouwe marshall perse op z'n ouwe 212je (niet dat ie daarop staat aangesloten, maar ze horen bij elkaar, like peanut butter and jelly!), en de peavey moet dicht bij de kochkast staan omdat daar 2 speakers in zitten die het geweldig doen met die peavey (2x g12t75, zie n oud topic daarover :P ). m'n artiste-modded marshall moest in de buurt van van de ouwe marshall 212 staan omdat dat ding speakers heeft waar de artiste 't super op doet. de mesa en de CMW zijn eigenlijk 2 snollen: ze accepteren alles wel :P
voor de duidelijkheid, zo staat 't aangesloten:
marshall afd100 op de K&E met 2 v30's en 2 rivera labeled EV12L's
marshall artiste op de marshall 212 met een g12t75 en zo'n rivera speaker(superveel hoog en upper mids, past mooi bij 't warme karakter van de artiste)
marshall CMW modded JMP over de rechterkant van de koch (g1265+v30)
peavey 5150 modded naar SLO specs op de linkerkant van de koch (2x g12t75)
CMW private paisley op een rivera 212 (2x thiele kast in 1 behuizing) met een g12t75+rivera frontloaded
en de mesa gaat over de andere rivera 212 met een v30 en een g1265 frontloaded.
volgens mij zitten die rivera cabs zo in elkaar. het kan ook zijn dat het is g1265+t75 en v30+rivera maar dat weet ik niet meer zeker.
Heb je die rivera combo nog en rivera cabs?
Damn die Rivera nu al weg... tijd gaat snel voorbij, zo lang ben ik hier ook niet weggeweest. :)
Nee dat is geen plectrumhouder haha. Dat is n plectrum van vinnie moore, persoonlijk gekregen. Geen lijmresten, dont worry. Lang leve dubbel gevouwen plakband.
Denk dat je nog beter van die posterplakkers (die zijn er voor om te kunnen verwijderen) kan gebruiken dan plakband.
Verder een erg mooi setje orph! Zou willen dat ik het geld had om zulke amps thuis te hebben staan. Helaas moet ik daar nog even op wachten haha.
http://i926.photobucket.com/albums/a...l/fed20574.jpg
Even 2 topics volspammen..
Stapel ze op elkaar! Staat nog vetter vind ik.
Maar leuk setje, vind die wolfgangs ook altijd erg mooi.
Dat is een kwestie van het dak uitbreken en er een dakkapel op zetten toch?!:rockon:
Op m'n zolderkamertje past precies een fullstack met dan nog enkele centimeters over tot het plafond, voordeel is dan ook dat hij in geen mogelijkheid om kan vallen omdat hij dan niet eens kan kantelen!:soinnocent:
Toch snap ik niet wat je thuis met een full stack moet. Zelfs in de meeste kroegen protesteren ze als je aankomt met een fullstack.
het woord ''zelfs'' lijkt me daarom dus ook niet op de juiste plek.
Ik heb thuis genoeg ruimte en mogelijkheden om op lekker volume muziek te maken, dus kan ik sowieso thuis profiteren van die muur van geluid. Bovendien heb ik bij de plekken waar ik dan de hele zooi naartoe had meegenomen nog geen problemen gehad.
Overigens gebruik de set meestal gewoon als 2 losse halfstacks.
Klopt, ik ben het pas echt gaan waarderen op het moment dat ik hem stereo ging gebruiken.
Hoe bevalt zo'n ht-5 op een 212 eigenlijk als je daarnaast ook op een blackmore met 1960 cab speelt?
Een full stack is toch ook gewoon klinkklare onzin. Ga me nou niet vertellen dat er een andere reden is dan dat die muur aan speakers gewoon lekker impressive is. Wat reden genoeg is hoor. ;)
Tjaaaa..... daar zeg je wat. Ik kan ter verdediging aandragen dat ik twee heel verschillende cabs heb, een 2x12 en een 1x18 en dat is 'best te merken' :D
Maar daarentegen heb ik de 212 gekocht ter vervanging van een enkele 10 waar ik ook gewoon gigs mee speel. Dus tja... het is wel degelijk anders, maar nodig?
Je zet ze niet op elkaar he?
Ik heb ook twee cabs, maar twee gehoekte. Ik haat het als de gitaarsound rechtstreeks op hoogte in mijn oren komt. Met een gehoekt cab hoor je jezelf van onderuit wel veel beter als met een recht cab.
MS
Was 1 cab niet van je pa roel? Wat is er gebeurt met die egnater?
Die HT-5 bevalt eigenlijk heel goed voor thuis. Lekker veelzijdig, goede cleansounds, lekkere drivesounds. Af en toe misschien een tikkeltje donker van sound, hij zou van mij wel wat feller mogen in het mid.
De blackmore is natuurlijk een heel ander beest en is veeel gedefinieerder van sound. Ik zit nog wel in dubio met mijn blackmore, het is een GEWELDIG ding maar af en toe zou het van mij van vuiler mogen. Hij is heel schoon van sound, waar engl natuurlijk bekend om staat.
Pa is een tijdje terug gestopt. Hij heeft het erg druk op zijn werk, kon het niet opbrengen om te oefenen, enkel op vrijdagavond als hij op zaterdag les had, zijn gitaar mocht ik hebben als ik geslaagd was, en de cab mocht ik sowieso gebruiken, de Egnater heeft hij verkocht.
Ik mag ook mee doen! :D
Blackstar HT-40 + Orange PCC212OB.
Ik ben blij :D
http://dl.dropbox.com/u/14475912/DSC...533x800%29.jpg
https://lh5.googleusercontent.com/-R...4/IMG_2712.JPG
-HOOK 2X12 met 2X pre rola G12M 25 watt greenbacks
-Giablo C-type(JTM45 met solid/tube rectifier en 6L6 buizen)
Ik neem dit wel niet allemaal mee naar optredens :
http://i44.tinypic.com/smxc8w.jpg
http://i41.tinypic.com/5pldzl.jpg