Jezus, alssie niet zo duur was (absoluut gezien, relatief valt het mee) stond die op mijn wish list!
Printable View
Ik ben even kwijt of ik de meest recente versie nou al een keer gepost had, maar bij deze dan:
http://i246.photobucket.com/albums/g...08-09_2309.jpg
Eenvoudig zelfbouw board dat in een Showmaster case gaat en gebruik maakt van een 12V adapter voor de Tube King, een 9V adapter voor de rest, een spanningsverdubbelaar voor de Dirty Little Secret en de Memory Man heeft een vaste stekker. Houd ik één stroompunt over en het functioneert volledig brom- en storingsvrij.
Keten:
Korg DT10
Tees picture wah
EHX Small Stone
Klon kloon
Catalinbread Dirty Little Secret
Ibanez Tube King
EHX Deluxe Memory Man (ouwetje)
Barber Tone Press
A/B switch als ik met de AC30 speel en kanalen wil schakelen en soms een Ibanez DML als ik extra delay/modulatie wil of met de AC15 speel en dus geen kanalen kan schakelen.
hoe gebruik jij de a/b switch in combinatie met de vox ac30?
Voor de mid boost en de tweede master :D
Het is een AC30HH dus een EF86 kanaal en een Top Boost kanaal. Die kun je gewoon schakelen met een A/B en dat is wel zo lekker. Het EF86 kanaal zet ik meestal net iets harder dan het top boost kanaal. Sowieso is de klank en met name het tophoog wat anders. Ook de reactie van pedalen op het EF86 kanaal is iets anders, die klinken dan net wat anders dus ik gebruik hem nogal eens als verkapte solo boost.
Die Klon kloon van jou heeft een extra knop zie ik. Wat doet die precies? Verder een mooie selectie aan pedalen dude!!
De Klon heeft een stereopot waar twee delen van het circuit tegleijk worden afgeregeld. Hier zijn die tweee delen gesplitst. Niet veelzijdiger hoor, ze moeten toch voor het beste effect gelijk worden afgeregeld.
Mitch, gebruik je die DLS op het cleane kanaal (heeft een AC30 2 kanalen?:chicken:) als enige drive, of is het een soort van booster voor je scheurkanaal of een andere overdrive?
Ik zoek nog naar een lekkere overdrive/booster voor m'n HOOK.
Op Youtube klinkt de DLS lekker!
Het pedaal moet ook het gat tussen het cleane kanaal en het 2e kanaal opvullen voor mij, "clean met een randje" dus, maar wel dynamisch, zoals bv. de Sweet Honey Overdrive van Mad Professor, deze is echter behoorlijk prijzig.
Sorry voor de off topic. :soinnocent:
Zo lang het niet twee pagina's lang over de Harley Benton Power Plant gaat vind ik dat geen topic vervuiling hoor :D
Een AC30HH heeft trouwens wel twee kanalen, maar het is geen channel switcher hoor! Oldschool twee pre amp kanalen dus niet één clean en één crunch kanaal.
Ik gebruik de DLS als medium drive, goeie crunch maar niet veel compressie. Wat overigens wel mogelijk is. Clean met een randje kan -ie ook prima. Echt één van de beste drivepedalen die ik tot nu toe gehoord of gebruikt heb, mits op 18V. Dan is het een enorm dynamisch ding, op 9V is het 'gewoon een leuk drive pedaal'. Op 18V een absolute aanrader voor zowel een randje als vette crunch.