Voor een dikke vette boost zit je met de lpb1 wel goed. Boost niet alleen je signaal in volume, maar voegt ook meer mid en laag toe. Vooral mid.
Je moet zowieso voor de blackstar plaatsen, anders krijgt je waardeloos schel onbruikbaar geluid. Hij moet je gitaarsound boosten, niet de blackstar.
Ik heb drive van de blackstar op 11 uur staan en met de lp1 boost op 12uur blijft je sound redelijk in takt. Krijgt iets meer mid en laag en wat meer drive, maar niet heel veel. Met de LPB op 3uur krijg je een vol dik en nog redelijk strak solo geluid. Zet je de LPB1 vol open dan word het toch al een beetje fuzzy. Nog steeds wel bruikbaar opzich voor solo's, maar strakke akoorden zitten er niet echt meer in.
Het is een booster met een echt eigen karakter. Heb hem in een gas bui gekocht voor een prikkie, maar kan er nog wel goed mee overweg. Hij moet je wel liggen. Ik zelf gebruik hem alleen maar om mijn clean geluid te boosten. Ik moet mijn volume knop terug draaien om een clean geluid te krijgen en de volume drop vang ik op met de booster.
@j3r03n: Ja die ingebouwde octaver beviel me niet. De boss oc2 zeker wel:)