Haal jij "waarde" en "prijs" niet door elkaar? :???:
Die 1960 cabs zijn zeker €450,- waard, maar dat is vaak niet de prijs.
Printable View
Hoe lang ze op MP stonden, een maand ofzo. Dat komt natuurlijk omdat er tussendoor ook afgeragde kasten te koop werden aangeboden van 250 tot 300 euro. Ik moest ze ook niet verkopen dus ik had alle tijd om te wachten op de juiste klant. Dan vallen jochies met no budget al af.
De laatste kast die ik nog heb met gt75 er in is een apart geval uit 1992, die is voorzien van doek met daarop in goudstift de handtekening van jim Marshall, zal wel een jubileum uitgave zijn of iets dergelijks. Is ook in zgan staat en ik zit er aan te denken ook die te verkopen. Ik weet echter niet of die handtekening nog een meerwaarde bied. Wat ik wel weet is dat ik deze niet als lowbudget kast ga verkopen.
De twee overige kasten zijn 1960BX cabs met chinese lommel gleenbacks en laat ik die nu juist het beste vinden. Op een staat de ENGL steve morse en op de andere komt de Giablo op te staan. Dan ben ik voorzien van twee prima halfstacks en dat is voor mij als huiskamerhero wel genoeg.
Nogmaals,
Dit is een ik vind/ jij vind discussie en ik geloof niet dat we ons kunnen verenigen met elkaars gedachte. Laten we het er op houden dat de waarheid waarschijnlijk in het midden ligt.
Wat nou als ik nu zou zeggen dat dit volledig bullshit is en het open deuren opentrappen is? Krijg ik dan bonuspunten? :crazyhappy:
Als MacWilliams voor 450 de stuk die dingen verkocht heeft, heeft hij naar mijn MENING echt veel geluk gehad. Ik vind ze het dus echt niet waard 2e hands. Zoiezo is de gitaar"markt" nogal vreemd... als je procentueel gaat kijken gaat er maar zo weinig af. In mijn andere hobby, motoren is 2e hands een stuk aantrekkelijker...
+1
ontopic: gave Kustom Tuck N Roll PA300 set
Heb altijd wel een zwak voor dat spul, en 250 euro is echt geen geld voor die set. Moet wel even opgeknapt worden, maar dan heb je wel een mooi alternatief meubel in huis!;)
Peavey 5150 Combo voor €500,-: http://link.marktplaats.nl/525169635
Hebben de custom kasten van Marshall nu een multiplex achterwand? Of is het allemaal pulp?
Volgens mij allemaal vezelplaat (/ pulp).
De mijne klinkt er niet minder om, ondanks dat de vezelplaat al meer dan 30 jaar oud is.
Edit: oh wacht, custom kasten, geen idee....
Ik had het idee dat als je iets spanning op de balk zet en een multiplex achterplaat plaatst dat ie beter gaat klinken met een strakkere basweergave.... Maar.... kan natuurlijk een smaakding zijn....