Vertrouw me maar op m'n prachtige bruine ogen dat er Chinese epiphones in de winkels hebben gelegen waarvan het sn geen voorloopletter had.
Ik heb het hier al eerder over gehad ik zal eens kijken of ik die
Post terug kan vinden.
Printable View
Vertrouw me maar op m'n prachtige bruine ogen dat er Chinese epiphones in de winkels hebben gelegen waarvan het sn geen voorloopletter had.
Ik heb het hier al eerder over gehad ik zal eens kijken of ik die
Post terug kan vinden.
Ik geloof je helemaal hoor Mac ;) *zeker nu ik die bruine ogen in het echt heb gezien... :D *
Maar mij was het niet bekent. Ik had namelijk dat rijtje tot mijn beschikking.
Hoe dan ook, de verkoper heeft het mis, het is dus geen Japanse Epiphone.
Wanneer het een "echte" LP custom is zoals ik die heb gezien in 2009 dan heeft er geloof ik een stikker opgezeten waarop made in China stond. Of de verkoper het mis heeft durf ik niet te zeggen maar daaraan wil ik toevoegen dat ik nog geen epi custom uit 2009 ben tegengekomen die in Japan gemaakt zou zijn.
Mja een Japanse LP met dit type headstock heb ik sowieso niet eerder gezien ;) Daarbij zijn de Japanse Epiphone's hier op de tweedehands markt doorgaans 2 keer duur.
Die zijn er wel, maar dit zijn Elitist uitvoeringen en die hebben een kleinere headstock, met in plaats van een "open book" een klein bolletje.
Epi Customs worden in Japan ook gemaakt met een Gibson heastock, maar die zijn enkel bedoelt voor de domestic market.
Epiphone heeft de serienummeropbouw enige tijd geleden gewijzigd en er staan nu geen letters meer in het serienummer, enkel cijfers.
Overigens worden er nu ook Epiphones gemaakt in Indonesië.
Nepiphonies. Meh.
Is dan niets meer écht tegenwoordig?
http://www.youtube.com/watch?v=P6DHre1c9fE
Deze is niet twijfelachtig., Zal ongetwijfeld een squier zijn, die nieuw ook iets in de richting van € 125 zal kosten, maar wat is ie rampzalig gerelliced. Heb nog nooit een gitaar gezien die door intensief gebruik op deze manier afgekloven is.
Dit is echt heel, heel erg dramatisch slecht gedaan.
http://link.marktplaats.nl/470813140