Topic opgeschoond.
Ik herhaal, we gaan geen discussies van 2,5 jaar geleden oprakelen. Einde verhaal, wie door blijft zeuren, krijgt strafpunten of een ban.
Printable View
Topic opgeschoond.
Ik herhaal, we gaan geen discussies van 2,5 jaar geleden oprakelen. Einde verhaal, wie door blijft zeuren, krijgt strafpunten of een ban.
Tja als je na twee jaar pas het forum leest ,krijg je ook een reactie pas na 2 jaar ,Heb respect voor iedereen en vindt het tof als iemand veel van gitaren weet en daar een passie voor heeft, zo ben ikzelf ook
En als je al met negatieve reacties komt kom wel met feiten en ga geen dingen suggereren maar ga de discussie aan,en leer iemand kennen en kom niet met vooroordelen een negatief verhaal is gauw gemaakt
Wel vreemd hoor dat je een discussie verbiedt op een forum :???:.Als iemand behoefte heeft om te reageren dan is daar toch niks mis mee?Totdat men weer overgaat op een andere discussie?Iedereen is toch vrij naar welke discussie ze willen gaan?Genoeg keus dacht ik zo,Maar goed einde verhaal wat mij betreft
Oude koeien uit de sloot halen.
Nog een laatste reactie dan. Er is niks op tegen om deze discussie te voeren, als het je net was overkomen. maar na meer dan twee jaar ben je echt te laat. Niemand herinnert zich dit verhaal, de artikelen waar het om ging zijn allang verkocht, en je doet niemand een plezier met dit soort ouwe koeien.
Je klacht is puur iets tussen jou en de oorspronkelijke poster, dus vandaar dat het prima per PM kan.
Ik twijfel een beetje aan deze Epiphone LP Custom:
http://link.marktplaats.nl/470603050
Ik zeg dus niet dat ie nep is maar ik vind het een beetje vreemd dat ik niks kan vinden als ik het serienummer in toets op guitardaterproject. Kan zijn omdat ie in Japan is gemaakt. Maar als ie dan in Japan is gemaakt dan zou er toch een andere headstock op moeten zitten? Bijv. Openbook (a la Gibson dus) of z'n headstock met een knobbel boven aan (weet de benaming niet van deze headstock types). Vreemd genoeg heeft deze LP toch de typische Epiphone mustage.
Ja wat jij bedoeld zijn de Elitist modellen van Epiphone made in Japan ,Je hebt ook Epi's met Gibson headstock maar waren volgens mij alleen voor de Japanse markt vrij zeldzaam dat die worden aangeboden van de ad heeft gewoon de epiphone headstock