Zoals ik zei, ik ken ze niet dus mij hoef je niet te overtuigen. :seriousf:
Printable View
Zoals ik zei, ik ken ze niet dus mij hoef je niet te overtuigen. :seriousf:
Normaal ben ik meer een lezer dan iemand die stukjes schrijft. Maar zoekende naar mede-liefhebbers van mijn verse pickups vond ik helemaal niks over DEACCI.
Nadat ik de Vintage One sound samples op de website van DEACCI had gehoord en de filmpjes van Gerald Parel op Youtube had beluisterd besloten om een setje Vintage One naar Nederland te laten komen. Wel eerst nog erg getwijfeld of ik niet voor Bare Knuckle moest gaan omdat dat nu eenmaal de gevestigde naam is. Maar ik kan nu tot mijn volle tevredenheid melden dat ik ze helemaal super vind. Kippenvel ! Rijk aan overtonen en zowel clean als crunch een geweldig dynamisch geluid.
En de maker, Declan, is zeeeeer behulpzaam en vriendelijk. Dus zowel voor als na de koop helemaal happy.:ok:
Zijn er nog andere DEACCI fans?
Ik zou mijn Bareknuckle Rebel Yell met goudkleurig kapje graag willen ruilen voor een Bareknuckle Crawler (brug) met bij voorkeur goudkleurig kapje........
Als ik mijn Squier Tele (single coils) wil upgraden met nieuwe pickups om een flink zware (maar nog wel heldere) scheurtoon te krijgen, wat zouden jullie dan aanraden? Humbuckers erin wordt me wat te bewerkelijk, maar misschien is er wel een andere optie.
Texas Specials zijn redelijk "zwaar" voor een single coil strat, daarna verlaat je langzaam stratsville op weg naar P90 territory.
Er zijn genoeg pickups, single coil, stacked en sidebyside humbuckers die daar rondhangen, tis allemaal een kwestie van hoever je wil gaan.
Nog verder kan natuurlijk maar dan heeft het niks meer met strat te maken.
Dank - ik ga eens kijken/luisteren. :-)
Ik heb zelf in mijn strat een seymour duncan Hotrail zitten, dat scheurt prima voor een single coil elementje. Kijk ook vooral eens bij Dimarzio, zij hebben behoorlijk wat keuze aan single coil sized humbuckers.
Ik heb diverse Dimarzio's in mijn strat gehad ( dp 181, 182 ) en Seymour duncan's én GFS Lill' Screamer maar ze zijn toch stuk voor stuk beduidend doffer als single coils. Scheurt wel leuk maar je mist dan toch ook weer het helder hoog. Het is ook een kwestie van smaak....Misschien zou je toch eens kunnen kijken voor een single coil met hoge output. Het is en blijft een compromise.
Dimarzio Tone Zone S (DP189)
http://i549.photobucket.com/albums/i...psjgzxvfxe.jpg