A denk ik ook
B1 mijn koffer slijt ook erg hard en moet ook een andere komen..(gitaar en koffer zijn gebruiksvoorwerp)
B2 zou kunnen door de respray dat hij anders lijkt
C knoppen staan goed
Printable View
Bieden vanaf 1995 euro, pfff.... Ik heb 10 jaar terug mijn volledig originele LP Custom '76 verkocht voor 1400 euro ofzo; of waren het nog guldens? Voor een gedeeltelijk herspoten en gedeeltelijk kaalgeschaafde Custom die er in totaliteit niet meer uitziet vind ik dat-ie er wel errug veel voor vraagt. Wil zeker graag nóg een keer op vakantie ;)
Belachelijke prijs voor een lelijke combinatie(relic zwart-gruwelijke goldtop)
De mijne was 11 jaar ouder dan deze en ging 7 jaar geleden voor iets meer dan 2000 euro weg. Die was origineel met originele koffer.
Het is maar net wat de gek er voor geeft.
ik heb eens een 1:1 vergelijk kunnen doen met mijn 74er en een 80er custom..
OMG wat een verschil
die 80 klonk als een goedkoop stratje, voordat ik hem ging inpluggen
en hij is wel 400 gram zwaarder :chicken:
en die gouwe ziet er inderdaad echt heel erg niet uit :dontgeti:
Ik had em al gezien. Die gitaar is een echte gibson. Die gouden bovenkant is alleen erg lelijk maar verder vind ik hem wel gaaf. Voor 1500 euro zou ik hem nog wel willen hebben.
Dan een mooie burst op de voorkant en de rest zo laten.
http://link.marktplaats.nl/458454220
Een nep Gretsch
En waar is jouw twijfel over de advertentie. Dat het een neppe is staat namelijk in de advertentie.
Het is waarschijnlijk geen 'imitatie' maar zo'n goedkope kopie uit China. De mooie gevlamde maple is dan natuurlijk gewoon fineer. Om dan te roepen dat de kwaliteit beter is dan van een echte Gretsch is dan volledig uit de lucht gegrepen, en eigenlijk ook bedrog.
Tsja. Toen mensen nog voor zichzelf nadachten - vroeger dus - wist men meteen wel dat zoiets met een korreltje zout genomen moest worden, of misschien wel twee. Typisch enthousiast marktkoopmanspraat, wat vroeger (alweer) ook heel gewoon was, daar viel werkelijk niemand over.
Als de verkoper de gitaar als zijnde een echte USA zou aanbieden, dan zou de advertentie hier terecht zijn opgevoerd. Ik vind het nu wat overtrokken om - zelfs als er al aangegeven wordt dat het een imitatie is - nog eens te gaan mieren over een aparte regel. En jee, wie weet ís het ding wel vreselijk goed, die Chinezen kunnen best wel bouwen.