Had ik gezien ja, cool dat je het pedaal gewoon gewonnen hebt. De chorus is wel helemaal mijn smaak! Dit is wel wat ik zoek in een chorus. Is natuurlijk wel erg persoonlijk.
Printable View
Die Fame voeding doet het bij mij prima, geen ruis of niks van de effecten. Maar ik heb waarschijnlijk ook niet echt kieskeurige pedaaltjes. Er zijn inderdaad 2 uitgangen waarbij je het voltage kunt instellen tussen de 4-9V. En die 2x 9V is volgens mij dat je een soort van Y-kabeltje gebruikt waarbij die 2 uitgangen samenvoegt tot 1, waarbij je dan dus inderdaad 18V hebt. Enige nadeel van deze voeding is natuurlijk dat ie gigantisch is, maar aangezien ik plek genoeg heb op m'n pedalboard is dat (voorlopig) geen probleem.:)
Simsalabim, weer een GAS-aanval geblust: MXR Custom Badass '78 Distortion erbij. Was erg onder de indruk van de vele filmpjes die nu eens geen wisselend beeld van de geluiden van dit ding gaven en met ook wat enthousiaste gebruikers hier was ik overtuigd: die moest er komen. Nog even uitgeprobeerd in de winkel en toen maar meegenomen. Tot nog toe beslist geen teleurstelling, erg lekker apparaat!
http://home.planet.nl/~flier097/board78.JPG
Chain: CryBaby > Alberta > '78 Distortion > Jekyll & Hyde > DigiDelay > RV3 > DT-10
(voegt ook weer wat meer kleur toe)
Precies mijn instelling, zie ik..
Hoe vind je de crunch-mode? Gebruik je die veel?
Zonder klinkt ie ook al goed, maar met komt ie het best tot zijn recht.
Moet nog wel even uitzoeken of ook deze net zo fijn wil samenwerken met de alberta als de j&h dat doet. Die twee samen zijn echt een perfect match, vooralsnog lijkt de '78 vooral goed op zichzelf te zijn. Nouja, met een licht randje reverb uit de rv-3.
Die groene trapdoos is een TS-derivaat, neem ik aan?
Inderdaad, TS 808 clone, NOS onderdelen, gemaakt door Coolcat van op het forum. Een pedaal die nooit zal vertrekken :mmmm:
Nieuwe IZAH rig klaar met de toevoeging van een nieuw rack, wat pedalen verkoop, verkoop van een versterker en overstap naar een Axe-Fx ULTRA met een Peavey Classic 50/50 Stereo All Tube Power Amp. Ook nieuw is de Mesa 1x12 Recifier cab om stereo te gaan.
http://i6.photobucket.com/albums/y24...gust201201.jpg
http://i6.photobucket.com/albums/y24...gust201202.jpg
Achterin zit nog een Catalinbread DLS V1, maar die hoef ik nooit aan te passen qua settings, dus die zie je ook niet als je de lade naar voren haalt.
AMP:
- Axe-Fx ULTRA
- Peavey Classic 50/50 Stereo All Tube Power Amp
CABS:
- Koch TS212/180watt Cabinet
- Mesa Boogie 1x12 Rectifier Cab
SIGNAL CHAIN:
- Line 6 G30 Wireless
- t.c. electronic G-System [4-cable method]
-- THE RACK --
::LOOP 1::
- Keeley C4 Compressor
::LOOP 2::
- Catalinbread Dirty Little Secret V1 [18V]
::LOOP 3::
- 90ies EHX Deluxe Memory Man (modded: true bypass)
::LOOP 4::
- BOSS RV-5
---> INSERT SEND:
- Fractal Audio Axe-Fx ULTRA FRONT INPUT
---> STEREO FX LOOP OF THE Axe-Fx ULTRA:
- G-System Time Based Effects
---> STEREO OUT OF THE G-System:
---> STEREO IN Axe-Fx ULTRA:
---> STEREO IN Peavey Classic 50/50 Stereo All Tube Power Amp
* = (connected to the G-System with MIDI -> MIDIman Thru 1x4)
Various:
- 1x Burkey Flatliner SIX (power supply)
- Alpine MusicSafe Pro Earplugs [stuck onto the G-System's backside]
- Dunlop pick holders + various Dunlop Picks [stuck onto the G-System's backside]
Leuke setup, maar wát een pracht gitaar staat daar naast!!! :crazyhappy: