Zo dan, 1 mooie middag geklust aan m'n pedalboard en het resultaat hieronder.
Van dit:
Naar dit:
![]()
Zo dan, 1 mooie middag geklust aan m'n pedalboard en het resultaat hieronder.
Van dit:
Naar dit:
![]()
Guitars: Ibanez S540 Custom & Fender Stratocaster & LC Comet MK1 & Gibson LP Studio '96
FX: Crybaby, Ibanez '81 TS808, T-REX Fuzz, TC Electronic Flashback & MXR Micro Amp
Amp: Brunetti MC2
Much better![]()
Alweer wat verandert aan mijn pedalboard, dus weer een paar picjes om te posten!
Eraf is de Visual Sound H2O, erop zijn de Boss DD-3 en de El Músico Loco Little angel chorus.(thanks to google and youtube)
Ben erg blij met mijn nieuwe aanwinsten.
Hoe is die Fame voeding? Dat is toch die voeding met volledig gescheiden uitgangen?
Mijn Harley benton powerplant heeft DC en AC 12volt. Ik zat net de specs door te nemen. Dat zou jouw unit ook hebben. En dan nog het truckje van 18 volt. Een aantal pedalen klinkt beter bij die spanning. Er zou een methode zijn om met 2x9 volt 18 volt te krijgen. Hoe werkt dat? Staat daarover iets in je handleiding?
Nog een laatste vermelding over de Fame DCT200. Deze voeding heeft 2 9 volt outputs die regelbaar zijn tussen 4 en 9 volt. Vind je een tubescreamer lekker klinken met een (bijna) lege batterij, nu kun je dat ook instellen via een pedalenvoeding. Hoe cool is dat.
Laatst gewijzigd door muziekschuur; 7 augustus 2011 om 15:37
Ik ben gek op het maken van muziek.... Met bas gitaar en synthesizers. Ik neem op en mix.... Ik doe het allemaal en al heel lang.... Misschien dat ik ooit er goed in wordt...
Leuk ding. Ik had een aantal maanden geleden er nog 1 gewonnen via een contest. Demotje van gemaakt en op YouTube geplaatst, maar toen ook weer verkocht. Ik vind hem zelf wat te reverb-ig, leek net of er nog een extra delay bij zat. Apart ding, qua sound, dat wel.
Had 't idee om een Nano te vullen met enkel Boss pedaaltjes, maar ben erop terug gekomen.
Nano voor on the go (big band/jazz/all-round med-gain/mellow):
en een Mini voor wat meer experimentele dingen/coverwerk/gekkigheid
wat ontbreekt is nog een mini tap tempo voor de DD-5, en een modificatie aan die DD-5.
Godin '04 LGX-SA, Tokai '86 Partscaster, S. Cortez CS-240 -> Zoom G3
Boss FZ-5>K's90>Clyde McCoy RI Wah>Maxon SD9>Danelec CTO-1>Arion SCH-1>Zoom CDR-70 / Marshall Blues Breaker mk1>Zoom G3
Te koop: ...
Favorieten/bladwijzers