Chill out dude :makeup: ... slecht voor je hart
Printable View
compleet off-topic: wat een jeugdnostalgie
http://www.youtube.com/watch?v=JWkyAreZDZM
Zo, nu weer verder met geneuzel over nep-gibsons :sssh:
Volgens mij speelde die Erwin ook al op een nep-Fender; foei, driewerf zelfs! Ik bedoel: die drie zwarte schuifknoppies horen toch duidelijk thuis op een jaren '60 Japse gitaar. Toch? :crazyhappy:
die erwin heeft weet ik uit eerste hand, een 60er stratje voor 700 of 1100 gulden gekocht. van diegene van wie ik het weet :chicken:
hij is er wel overheen hoor nu :sssh:
@Fnark: ik had het niet door :makeup: en beschouw het dus maar als oprecht fatsoen dat ik zo reageerde. Een smiley wil wel eens helpen...! :) Tot zover dat verhaal! Ik ben d'r ook wel overheen, hoor :seriousf:
Enne, wat betreft Hanneke, daar heb ik dus heel wat dagen mee in de studio gezeten, dat dan weer wel....!!!! Eat your heart out!!! ;) BTW Nothing going on in the city!
Hoor ik er nu echt bij, Mac...????
En nu over Erwin's Strat: we hadden onze eerste band samen in 1972 en dat ding heeft hij toen gekregen.
Ik meen overigens dat hij 350 gulden heeft gekost, maar dat weet ik beslist niet zeker. Wel dat zijn vader hem voor hem heeft gekocht. Ik vroeg 'm een tijdje geleden wat hij met de originele pu's had gedaan. "Geen idee....." Oei!!! Au!!!
We deden o.a. mee aan een talentenjacht van de Pep! The Who, Bowie, Chuck Berry etc.
In het door de Music Maker uitgegeven boek "Mijn eerste bandje' staat dat hele verhaal. Onderstellen van kinderwagens, oude radio's etc. Mooie tijd!
Overigens, toen was die gitaar een 10 jaar oude Strat en hoewel erg mooi natuurlijk niet de vintage gitaar die het nu is (had kunnen zijn zonder de modificaties....) Kortom, met de verkoper hoef je geen medelijden te hebben volgens mij!
ik had het over een ander stratje