Ik ken er genoeg. Jij behoort daar echter (even) niet bij, dankzij dit soort posts!
Maar blijkbaar wil jij graag een goedkope Koreaanse kloon. Mag Chinees ook? Die staan er n.l. genoeg in het topic waar jij ook deze wel mooie Gibson postte. Ik hoop dat je ze herkent en niet per ongeluk op een echte gaat bieden....
Met muzikale groeten,
Coos
Vast wel. Afd. muziek in Friesland!Kier heeft ooit nog op de nominatie gestaan om in mijn band I Spy te spelen (rond 1985), maar qua stijl klikte het niet zo.
Laatst gewijzigd door guitarkid; 15 juni 2011 om 17:43
Die naam zegt me wel wat, als mijn geheugen me niet bedriegt heb ik jullie wel eens zien spelen, maar dan al dan niet éénmalig met Kier. Daarna kwam het I4U gebeuren geloof ik.
Gina vond ik destijds trouwens wel een eeeeh hele knapperd. 't Is maar goed dat ik toen een vreseloos bleu joch was haha. Naja, met de Gina op TV (van Miami Vice) was ik ook al heel blij.
de meest beroemde band waar ze in heeft gezeten was white honey.
O, der Rudolph ken ik ook nog wel, als bassist maakte die ook wel indruk. Stevig tandem samen met Tjalling. Ik heb zelf nog een tijdje met Rudolf's broer Paul in een bandje gezeten. Maar ja, twee kapiteins op één schip ging niet hè
O ja, White Honey... heeft Hanneke K. daar ook niet nog een tijdje de microfoon aan gort gezongen?
Favorieten/bladwijzers