The Guitarfarm in Wanneperveen
Ok, hier is eindelijk de ontknoping van het verhaal! Ik zal een lang verhaal kort maken...
Na enig over en weer gemail met Frans leek hij me tegemoet te willen komen.
Mij leek het het beste om niet verder te gaan via mails, maar beter face to face.
Vanmorgen heb ik dan een ritje Wanneperveen gemaakt. (220km enkel!)
Ik begin met waar het fout gelopen is:
Volgens Frans ben ik zelf eerst in de fout gegaan door na mijn eerste conclusies hem direct een mailtje te sturen dat de strat naar hem retour zou komen en ik graag mijn ingeruilde gitaren terug zou willen. Hij vond dit grof en hij voelde zich beschuldigd van bedrog en namaak (wat ik zeker zo niet bedoeld heb!). Daarom reageerde hij dus zo negatief en bot. Hoe meer ik dan weer aandrong op het ongedaan maken van de koop, des te meer ging hij op z'n achterste poten staan en weigerde hij elke verdere conversatie.
Na een goeie babbel zijn we het nu allebei eens dat we beiden in de fout gegaan zijn en hebben we na nog wat verontschuldigingen en een lekker bakje koffie elkaar de hand geschud.
Frans laat me weten dat hij de strat zonder probleem terug wil nemen en kende nog mijn interesse in één van zijn andere gitaren die toen eigenlijk een heel eind boven mijn budget lag. Hij wilde als goeie commercant voor het misverstand een mooie tegemoetkoming doen en heeft me een voorstel gedaan dat ik echt niet kon weigeren. We hebben nog heel even wat nagebabbeld, hebben elkaar nogmaals gemeend de hand geschud, en even later ben ik met een goed gevoel en een mooie telecaster (prima in orde zoals hij hoort te zijn!) in de kofferbak terug huiswaarts gereden.
Bij deze wil ik jullie dan ook allemaal laten weten dat ik mijn mening over Frans en 'the guitarfarm' in Wanneperveen helemaal herzien heb.
Mooi opgelost Frans! Dankjewel!
Nee, hij heeft niet direct aangegeven dat hij zelf meeleest, maar zoniet heeft hij in ieder geval wel een goeie connectie die dat wel doet... ik heb hem wel aangegeven dat ik ook hier openlijk mijn excuses voor de slechte reclame zou aanbieden en dat doe ik ook nogmaals bij deze.
Anyhoe, (the usual crappy) pics!
Geen AVRI, maar een custom deluxe Tele 2012 aged cherry burst!
http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...a4fca361ee.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...3a2ad28976.jpg
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
jutter
FAKE!
:seriousf:
LOL!!! Denk het niet! 😍
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Joost de Ruig
Fraaie Tele hoor. Van rond 2012?
Dank je! Model 2012, ja, maar uit de fabriek in 2013. Totaly mint condition.
Nu nog ergens een G&G koffer scoren...