Ik miste Hard as a Rock wel:(..
Printable View
Ik miste Hard as a Rock wel:(..
Ik ga 23 juni naar arena voor acdc!!!
Hoeveel uur van voor aanvang van het concert zou ik aanwezig moeten zijn wil ik een beetje vooraan staan? :P
Dat ligt ook aan het volk wat om je heen staat en hoe 'arrogant' je zelf bent. Als je jezelf aan de kant laat duwen ben je binnen de kortste keren je plaats kwijt, hoe vroeg je er ook bent.
gewoon altijd je handje aan het hek houden dan kan er niet zoveel gebeuren.
Als je natuurlijk op de 3de of 4de rij staat is het heel wat lastiger om je plek te houden heb ik al ondervonden.
ach ik ben aardig wat duw en trekwerk gewend. ondanks dat ik een schurft hekel heb aan mensen die 10 minuten voor tijd binnen komen en zich dan gewoon naar voor aan duwen ben ik zelf ook de flauwste niet om me langzaam tijdens een concert onopgemerkt naar voor te bevinden ;)
Heb het meegemaakt op het Arrow Rock Festival bij Twisted Sister. Dat was één van de twee bands die ik gezien MOEST hebben, dus we waren op tijd richting het podium gegaan en stonden er niet ver vanaf. Komt er op een gegeven moment een stoet van die gastjes voorbij met allemaal witte petjes, vrolijk zingend: "Follow tha leader!" Ze werkten zich zo met een mannetje of tien in een rij naar voren. Niet dat ik dan iets doe ofzo maar het maakt me wel boos. (Wie niet trouwens.)
dat is zeker waar. ik stond btw ook vooraan bij twisted sister op arrow rock vorig jaar. zeer gave show!! echt geweldig was dat.
Bij motorhead was het trouwens ook niet gezond meer in het publiek. constant 1 of andere dikke bezope kerel die op het publiek in liep te beuken met een aanloopje. wat een idioot zeg.
haha nee het was niet lemmy. 1 of andere dikke duitser.
Kiss heb ik ook nog gezien op graspop dus hoefde ik niet persee vooraan te staan.
Zitplaatsen heeft idd ook wel zijn voordelen. Maar goed. ik heb er zin in de 23e!!
Arena ain't no bad place to be!
Het komt wel steeds dichter in de buurt, die 23 juni! nog 2 maandjes. Wordt meteen mijn eerste stadionconcert, en dan ook nog van AC/DC :hippie: Aan de reacties te zien was het concert in maart helemaal geweldig, hopelijk doen ze het 23 juni nog eens dunnetjes over.
Weet iemand ook welke band er in het voor programma staat? Speelde ze in maart ook wat nummers van Black Ice?
Setlist in Ahoy was hetzelfde als in Antwerpen, en dat zal nog wel op meer plaatsen zo (geweest) zijn.
Rock 'N' Roll Train (er komt een complete locomotief het podium op gereden)
Hell Ain't A Bad Place To Be
Back In Black
Big Jack
Dirty Deeds Done Dirt Cheap
Shot Down In Flames
Thunderstruck
Black Ice
The Jack
Hells Bells (natuurlijk met de klassieke AC/DC bel)
Shoot To Thrill
War Machine
Anything Goes
You Shook Me All Night Long
T.N.T.
Whole Lotta Rosie (inclusief giga dikke opblaaspop)
Let There Be Rock
Encore
Highway To Hell
For Those About To Rock (We Salute You) (met, zoals gewoonlijk, de kanonnen on stage)
ok gaaf! ik heb echt zin in 23 juni!!!! :D:D
voorprogramma zal wel weer The Answer zijn, vond ik erg goed ook.
Is zeker de moeite waard. :punk:
Ook present in de Amsterdam ArenA,
Ik hoor er diverse verhalen over dat het een galmbak is etc. maar ook hoor ik dat ze dat verbeterd hebben? en ook dat het een beetje meevalt??
wat is hiervan waar? hopelijk is straks het thunderstruck riedeltje wel te volgen in de Arena?
BUMP! nog 2 dagen....:blast:
ja zeker wel! ik kan alleen helaas pas rond half 7 aanwezig zijn. dus een plaatsje vooraan zit er voor mij helaas niet in.
Nog vijf dagen. :blast:
Neejoh, dinsdag al! Ik ben erbij!
Lutsers! Veel plezier in die suffe Arena.
Lekker hoor nog 1 daggie. Weet iemand toevallig of ze weer alleen die smerige komkommerbier hebben of dat ze bij concerten wel normaal bier schenken in de Arena?
Dat is balen. Ik een een kameraad gaan mooi met de touringcar vlak bij zijn huis. Voor 25 euro op en neer van Tiel naar de Arena. Wij zijn er om 6 uur, dus hopelijk nog op tijd om vooraan te staan :hippie:
Drive like Maria lijkt me een tof voorprogramma. Ik zou ze anders gister gezien hebben op Op De Tôffel in Vierlingsbeek, maar ze hadden afgezegd wegens ziekte. Helaas, maar niks aan te doen.
Arena, hahaha, lutsers!!
Precies, haha, wat een lutser en nog naar de ArenA ook! :seriousf:
denk dat je echt om 5 uur er al moet zijn wil je vooraan staan hoor. maar ach wij gaan maar met 2e dus dan kun je nog wel beetje naar voor komen. over 40 minuten word ik opgehaald! hebter zin an!
viel spass!!
Mijn AC/DC live ontmaagding :seriousf:
Geweldig concert, 2 uurtjes vol strak gitaarwerk, muren van geluid en een allround goede show! Jammer van die galmbak van een Arena, maar zeker de moeite waard.
Klinkt goed, ik kan niet wachten.
Zo, dat was me het feestje wel!
Bah, weer aan't werk na geweldig ACDC concert...
Was een erg gave show, strak gespeeld, geweldig gitaarwerk, prima organisatie.
Maar 1 minpunt:
Geluid was ronduit slecht, aan andere kant door die galm hoor je wel het concert 2x voor de prijs van 1 kaartje....
Geweldige show, 2 minpuntjes:
- geluid van Drive Like Maria, en nog belangrijker van The Answer was echt scheisse...zonde!
-Kolere wat galmt de Arena zeg...mijn oren tuten nog!
Geluid van The Answer was in Ahoy ook al slecht. Zouden ze dan toch een crappy FOH hebben?
t geluid vond ik neit zo heel rampzalig als men hier beweert... maar kon inderdaad beter!
Ik stond in t rechter voorvak langs de catwalk.. heb wel wat leuke kiekjes van Angus kunnen maken met m'n mobiel! :D
http://94.100.116.165/625650001-6257...90_6_IF0O.jpeg
http://94.100.113.46/625650001-62570...89_6_n9ud.jpeg
http://94.100.115.228/625650001-6257...60_6_q3Pb.jpeg