Nou dan kunnen ze toch van het forum af?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door almarvk
Printable View
Nou dan kunnen ze toch van het forum af?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door almarvk
En wie bepaalt dat? De harde kern? Het forum is er voor iedereen!
Zo'n beginnersartikel is op zich wel handig, hoor. Je kan dan altijd in een beginnerspost verwijzen naar dat artikel. Want ze zullen het nooit leren. (Logisch ergens, als beginner moet je alles nog leren.:))
Precies. En hoe zo'n beginners artikel eruit moet zien is nog een beetje onduidelijk, maar misschien iets van een automatische mail sturen met de link van het desbetreffende artikel? Ik noem maar iets..Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bert k
Misschien een idee om gewoon een topic aan te maken waarin de meeste beginners vragen worden beantwoord.
Hier kunnen antwoorden gegeven worden op vragen die door de meesten als n00b-vragen worden gezien.
Wanneer er dan een beginner komt met de überbekende vragen, hem of haar vriendelijk wijzen op dat topic. Is niet zo moeilijk toch?
(ik meen dat we hier al eens over gesproken hebben... :chicken: )
hele dikke +1Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen76
eigenlijk is dat best irritant, al die reacties op mensen met minder dan 10 posts:
UTFS enzo...
edit:
My bad, niet goed gelezen...
tnx Bert.
Reacties op, niet reacties van...
ik denk dat een deel van die beginnersvragen al opgelost kunnen worden met een uitgebreidere zoekfuntie. zo kan je bijvoorbeeld niet zoeken op woorden van minder dan 4 letters.
ik weet niet hoe het bij anderen werkt, maar als ik de zoekfunctie gebruik, komen er een aantal topics tevoorschijn, maar geen specifieke posts, waardoor ik alsnog het hele topic zou moeten doorspitten om te vinden wat ik zoek.
Er is een knopje bij de zoekfunctie waarmee je kan kiezen tussen posts of topics.