Tuurlijk ze dumpen die 2015 modellen met die rare specs nu, omdat de 2016 modellen weer traditioneel zijn van de jaren daarvoor. Volgens mij zijn die 2015 modellen de flop van het jaar.
Printable View
Tuurlijk ze dumpen die 2015 modellen met die rare specs nu, omdat de 2016 modellen weer traditioneel zijn van de jaren daarvoor. Volgens mij zijn die 2015 modellen de flop van het jaar.
Hmm.... zo een DC vind ik heel aardig anders, toch voor de prijs van een tweedehands Faded. :ok:
€999, voor een Les Paul Less. Niet mijn ding, wel betaalbaar.
Rare specs? Die zelfstemmers lijken mij wel geinig, met een druk op de knop naar open of drop D. Die "gekke" Less+ lijkt mij juist fijne eigenschappen te hebben, lekker dun en licht, coiltap. Ik zal toch niet de enige zijn die dat waardeert.
dat krantje kreeg ik ook in de bus Je zult een paar maanden geleden maar zo'n 2015 Traditional model voor de de volle mep gekocht hebben.. ben je nou lekker sacherijnig..... en er van uit gaand dat niemand onder kostprijs verkoopt, geeft de Musicstore 'deal of the year' aan dat het dus aanzienlijk minder duur kan.... of ze doen het nu inderdaad om de 2015 modellen kwijt te raken .. waar zo massaal over gemopperd is.
Mits die autotune werkt, en ik zelf allerlei instellingen kan opslaan (lees naar hartelust kloten, zonder mezelf suf te stemmen), ben ik ook zeker te porren voor zelfstemmers.
Nu ben ik niet into LP, m.u.v. die DC's met P90, waarbij ik met LP op mijn bek gegaan ben, bevalt nagenoeg iedere DC die ik mijn klauwen gehad heb goed.
De SG Faded T vind ik zonder meer een mooie gitaar, toch zeker in 'worn brown'. Aantrekkelijke prijs ook, maar ik vrees dat ie niet linkshandig is.
Ik zou ook niet erg gauw een Gibson meer kopen, omdat ik de prijs/kwaliteit vaak om te huilen vind en er wat mij betreft betere alternatieven zijn. Maar voor een SG maak ik gek genoeg dan nog weer een uitzondering. Of niet gek eigenlijk, er zijn geen andere, betere alternatieven, linkshandig sowieso al niet.
Eigenlijk bizar, dat prijsverschil tussen een LP standard en een SG standard (of explorer of flying V).
Zeker niet. Is wat die eigenschappen betreft ook helemaal mijn ding. Alleen waren degene die ik getest heb bij keymusic om te huilen en meer algemeen hebben alle 2015 modellen (die nu in promotie staan) de absurd brede nek (en toets) die echt heel onnatuurlijk aanvoelt (naast het belachelijke logo op de kop en de holo op de achterkant. De tuners kunnen een meerwaarde zijn wanneer ze werken).
Maar aan deze prijs jeukt het toch om ze toch nog een kans te geven.