Rivera Knuckelhead op de slaapkamer for the win!
Printable View
In de slaapkamer wil ik die troep niet, maar als het niet anders kon dan moest het maar. Ik vind tv kijken niks aan maar toch mag zij een tv in de woonkamer hebben staan. You give a little to receive a little. Toch?
Dus als zij begint over je cabinets in de huiskamer dan zet jij de TV op Marktplaats.
Dus eigenlijk een soort van gewapende vrede/koude oorlog?:D
Zo kun je het ook zien maar dat vind ik een vijandige instelling. En daar doen wij hier niet aan.
Dat was dus niet een reaktie op roelsmoel.
Ik heb nog niet eens een plectrum in de woonkamer liggen.
Smaken verschillen, de mijne is het zeker niet, maar iedereen moet lekker zelf weten wat hij in zijn woonkamer heeft staan/hangen.
Wel handig die cabs in de woonkamer, je kunt altijd nog wegens ruimtegebrek de tv van je vrouw erop zetten.
Ik maakte maar een grapje hoor (ik weet niet of het overkwam). Mooie set en wat mij betreft is er niks mis met instrumenten en toebehoren in de huiskamer, hoewel ik niet alles in de huiskamer uitstal. Ik zie het in ieder geval liever dan een 975 inch Sony breedbeeld die de huiskamer domineert, hoewel ik het liefst een eigen 'muziekkamertje' zou hebben.
En ik reageerde met een glimlach die je virtueel niet ziet.
Het blijft ook niet allemaal in de woonkamer staan. De A is verkocht de twee zwarte B cabs gaan naar een oefenruimte. De gitaren blijven wel gewoon hangen. De twee BX cabs heb ik nodig om een fles bier op te zetten
-----> :D <----
niet te serieus dus.