Neem Hoofd maar eens onder de loop. hij blijft maar schelden en beledigen en dat is in strijd met de regels.
begint een beetje vervelend te worden,
voorbeeld:
Printable View
Nou vriend, je vroeg er wel een beetje om hoor, en bovendien als je daar zoveel problemen mee hebt, rapporteer je dat toch gewoon via de daarvoor bestemde weg?
Ik geef toe dat mijn uitspraak roekeloos was, echter is dit niet waar het om gaat.
Of iemand er nou om vraagt of niet, een mod moet gewoon het goede voorbeeld geven en zelf niet de fouten gaan maken waar een ander voor bestraft kan worden. zo simpel is het gewoon.
Hij had me ook op de "daarvoor bestemde weg" kunnen melden dat ik tever ging... Pm of berisping..
Sorry, ik was de smiley vergeten... :roll:
A) Hoofd is geen moderator
B) Als hij er een smiley bij had gezet, was het dan acceptabel geweest? (zoals bij jou ontoelaatbare post daarvoor?)
C) Ik stel voor dat we dit individuele geval verder bespreken via PM en niet in dit topic. Dit gaat niet over een moderator maar om een lid.
De laatste keer dat ik "problemen" had met Mitch, een maand of 2 à 3 geleden ofzo, hebben we een aantal PM's met elkaar uitgewisseld.
Dat is zeer harmonieus verlopen, je leert elkaar ook nog 's beter kennen, en dus ook beter begrijpen, toch Mitch? Onieda?! ;)
Dat was absoluut een prahtig moment dat liet zien hoe mooi Gitaarnet kán zijn. Als je er je best voor doet en een beetje open staat....ahum........ meneer lindstrom...
Hoofd is vroeger mod geweest, vandaar dat hij nog steeds een ander onderschrift heeft onder zijn nickname. Als je wil weten wie er precies mod is en waarvan kun je onderaan de hoofdpagina op de knop "Forumleiding" drukken, zie je het in één oogopslag.
Er zijn nu 4 topics over Apple in offtopic...
Ben ik met je eens, ik zal het even aankaarten bij de off topic mods