Een Cry Baby voor €125,- vind ik ook aan de ruime kant (understatement!).
Printable View
Bij de gemiddelde gitaarwinkel zijn ze nieuw.. 69-79 euro (tenzij het een 535Q is oid, maar dat gok ik niet..)
Hij zegt ook.. "Ik heb geld nodig". Dat gaat m niet lukken zo..
Even een paypal vraag. Ik kan iets verkopen via Marktplaats , ik krijg een engelstalige mail van iemand die de vraagprijs wil betalen en wil betalen met paypal en als ik de betaling binnen heb laat hij het ophalen , hij geeft aan dat hij op een boorplatform werkt.
Is dit een Nigeriaanse variant ? Of is het wel ok , want volgens mij kun je een Paypal betaling niet terughalen?
De mail is in keurig Engels.
In Amerika is dat een bekende scam. Paypay werkt in voordeel van de koper. Ik weet niet precies hoe het werkt, maar het komt er op neer dat de koper zowel het voorwerp en zijn geld terug krijgt. Ten koste van jou dus. Ik zou er niet op ingaan
Ik vind het boorplatform verhaal ook twijfelachtig... alle alarmbellen gaan bij mij af bij het lezen van jouw post.. Ik zou het ook niet doen.
for what it´s worth.
cheerio!!
-Ramon.
Ik zou nooit in zee gaan met een bieder als je op voorhand twijfelt.
Ik kreeg afgelopen weet een mail van een zogenaamde duitser, die voor iemand anders iets van mij ging kopen. Even copy paste in Google en ik kwam op de site 'opgelicht op internet.nl' uit.
Laatst had ik ook een bod van een vrachtwagenchauffeur, langskomen was moeilijk met dat ding, maar afspreken bij een bedrijf op een industrieterrein buiten de stad zou volgens hem handig zijn... je denkt toch niet dat ik gegaan ben zeker?
Het slaat ook nergens op, vertel hem dat hij het geld maar naar de vent stuurt die langs komt, dan kan die weer cash aan jou betalen.
Edit: Niets mis mee, negeer wat ik verder ga zeggen maar ;)
http://muziek.marktplaats.nl/snaarin...fta_ind=1&fs=1
volgens mij geen re-issue maar een trad of standard ofzo