zooo hey.... Pannekoek, kan het nog groter:o
edit: huh? nu zijn ze weer klein :D
Printable View
zooo hey.... Pannekoek, kan het nog groter:o
edit: huh? nu zijn ze weer klein :D
Stroomstoot? knuppel!
Haha, gewoon goed opletten op marktplaats!
En wat vaak helpt is wanneer een verkoper 2/3 pedaaltjes verkoopt waarvan ik er 1 echt interessant vind; dan daalt de prijs en verkoop je die andere pedalen voor de gangbare marktplaatsprijs en heb je je pedaal voor minder geld..
Zo heb ik afgelopen jaren een shitload aan versterkers/pedalen hier gehad, dus ik weet wel hoe alles klinkt en hoe ik wil dat het moet klinken.
Heb net ruw zitten rekenen en kom toch ook over de 1500 E!
Heb ook effe zitten rekenen, kom uit op +-1150 euro voor 11 pedaaltjes, valt best mee!
idee voor nieuw topic: wie heeft het meest betaald voor zo weinig mogelijk op z'n pedalenkist ;)
Nee, de prijzen zijn best interessant om zo een inschatting t emaken hoe duur je eigen pedalenkist kan worden!
Whaha stelletje big spenders! Mijn plankie:
http://i58.photobucket.com/albums/g2...eon/Afb078.jpg
Plank spaanplaat uit de schuur: 0,-
Overgebleven vloerbedekking: 0,-
Patchkabeltjes: 6,-
Digidelay: 100,-
Maxon OD808: 100,-
Ibanez MT-10 (+ mod): 85,-
Korg DT-10: 69,-
Ibanez DSC-10 (niet op de foto, ouwe van mn pa): 0,-
Carl Martin Surf Trem: 79,-
Ibanez Sountank Fuzz gebruik ik niet meer.
Onespot: 20,-
459 eu :D (editje)
Ik wil wel de boel uitbreiden. Verlangens zijn: Rotary/leslie pedaal, digitale Delay met banks (DD-20 ofzo), MI Audio Blues Pro, volumepedaal.
Hoe hoog is de rand van zo een showmaster case? want ik wil graag mijn board zo laag mogelijk. hoef je je voet niet zo ver op te tillen ;) (jup ik ben lui! nou en!:P)
Ik ga waarschijnlijk toch mijn pedalboard zelf maken. heb flightcase van me versterkertop ook zelf gemaakt. Ben van plan om me pedalboard dezelfde afmetingen te maken zodat ik hem makkelijk op me versterker flightcase kan vastzetten en zo het hele zooitje in 1 keer verplaatsen.