ziet er goed uit dat board....maar wat ik me afvraag: heb je m helemaal ruis-/bromvrij? met zoveel connectors/kabels etc moet dat toch wel lastig zijn...en hoeveel blijft er over van je oorspronkelijke toon?
ziet er goed uit dat board....maar wat ik me afvraag: heb je m helemaal ruis-/bromvrij? met zoveel connectors/kabels etc moet dat toch wel lastig zijn...en hoeveel blijft er over van je oorspronkelijke toon?
Play like you have something to say, not something to prove... IDANCEMUSIC.COM
Voor de volumepedaal heb ik een wah gekocht. Een onbekend merk, maar de chrome looks stonden me wel aan.
De neutriks zitten er nu in en dat blijft zoHeb het bord onlangs al 24cm kleiner gemaakt. Nu is het goed hanteerbaar.
Ruis en brom heb ik geen last van. Wat ik wel af en toe merk is dat er spanning staat op mijn metalen onderdelen. Ergens is er dus iets fout en dat moet ik een keer vinden, want elke keer ik met m'n arm (dunnere huid) bv mijn wah aanraak dan voel ik de spanning. Waar die vandaan komt weet ik echter niet. Ik vermoed dat ik bij mijn patchbay nog iets moet fixen bij de eurostekker.
Wat betreft de toon, dat zal ik vrijdag eens testen op de repetitie. Maar ik voorzie niet meteen veel problemen. Ik ga trouwens in de A/B nog een superbuffer steken op aanraden van Bernard d'Uur.
De mijne was ongeveer de helft:
Code:Rocktron Replifex € 200,00 ENGL Z12 € 75,00 Maxon OD808 € 129,00 Korg PitchBlack € 69,00 Ibanez WH10 € 91,00 Adapters € 30,00 (Patch)kabels € 100,00 Case € 65,00 Overige € 50,00 Totaal € 809,00
dat is toch een showmaster 48 case? ik zit er erg over te twijfelen er zo1 te gaan kopen. ik vind die 38cm zo diep. dat heb ik in principe niet nodig. heb aan 30 al genoeg. en houd hem liefst zo compact mogelijk me pedalboard. hou niet van die gigantische platen vol met pedalen (no offense hoor valoosj)
Gitaren: Gibson SG 50th Anni. 24
Amp: Engl Blackmore, Marshall 1960AX
Band: Shabby Harrys https://www.facebook.com/shabbyharrys/?locale=nl_NL
Te koop: niets
Het aantal knoppen komt precies overeen (wah en volume pedalen meegerekend); 21 voor allebei.
Jij wint aan hoeveelheid effecten. 13 -10 ofzo.
Klopt, Showmaster 48, Ik gebruik de extra ruimte om tangetjes, snaars en snoers e.d. in te leggen.
Als je handig bent kun je de case wel minder diep en evt. minder breed maken.
Dat is een kwestie van de profielen los boren, het hout en profielen op maat zagen en weer in elkaar poppen.
Het is wel veel werk denk ik, middagje ofzo.
Dat heb ik ook gedaan!
Ik heb de opstaande rand aan de voorkant naar de deksel verplaatst. Ik vond het bij lage pedalen en Boss pedalen niet handig dat er zo'n rand voor zat. Ook gebruikte ik de diepte niet...
Ik zal binnenkort wel eens foto's maken van mijn bordje, maar het probleem is dat er bijna iedere week wel iets op veranderd![]()
Favorieten/bladwijzers