:hide: Ik ben wel eens wakkerder geweest..
Printable View
:hide: Ik ben wel eens wakkerder geweest..
Sodeju die The Paul heeft mojo for days. Exacte bouwjaar? ( ben er uit 78, voel een GAS aanval aankomen aaaaargh)
Zonder verder te kijken, niet uit de eerste serie, die hadden de elementen-schakelaar boven de knoppen zitten en niet op de Les Paul plaats zoals deze, dit is dus een latere versie.
Alhoewel???? Zie ik nou een dichtgemaakt gat boven de knoppen?? Die witte elementen-ringen zijn ook niet origineel dus ik vraag me dan af wat er nog meer aan verbouwd is en waarom? zou de lage prijs kunnen verklaren maar wel raar dat die verkoper hier helemaal niets over te zeggen heeft.
Schakelaar is verplaatst, de gitaar lijkt ook wel opnieuw gelakt (hij glimt doe-het-zelf-lakkerig). En bij het schuren hebben ze de decal met het logo blijkbaar weggeschuurd? De hals is flink bespeeld, ik vermoed dat er nieuwe frets op gezet zijn, die zien er namelijk nog vrij netjes en hoog uit in verhouding tot de slijtage aan de toets. Op een van de foto's lijkt het alsof de frets iets omhoog komen vanaf de toets maar dat kan ook maar zo aan de foto liggen.
Kan iemand mij uitleggen waarom die gibson in, mijn ogen, zoo verschrikkelijk goedkoop is?
Hallo LGK, probeer 'm als ie in je buurt zit! 300/400 is een goeie prijs voor zo'n plank! Ik kan het niet goed zien of er T-tops in zitten maar als dat zo is: doen! Ik weet niet of er extra geboord is om die routing te verplaatsen naar boven, dat zou zonde zijn, maar misschien zat die er al fabriek-af.
Eén van mijn favorieten, de The Paul! Heb er zelf 1 uit '78, volkomen versleten maar topding. 3 jaar terug gekocht voor 450. Dat was best weinig dacht ik.
Het logo staat er nog op !
Maar de switch verplaatsen, dat is geen sinecure .
Eventjes een gat boren van de jack tot de switch, misschien geraak je er langs de pup cavity, maar ik twijfel ...
s.
Inderdaad, er staat wel degelijk een logo op de kop.