Super set! Bogners zien er alleen al zo mooi uit... Wat voor strat is dat? Vind de hals erg mooi!
Printable View
Da's mooi opgelost dan.
Ik snap het gevoel :) Het is ook meer dat ik een back up amp wil hebben. Ik heb een hele tijd op vox gespeeld, en die uiteindelijk weg gedaan. ( omdat het niet rock genoeg was... ja ik weet het ) maar nu heb ik laatst die nieuwe vox uit geprobeerd..... dammm wat een geluid GAS! :)
Mooie zin :D
En bedankt!
Dat is een Peer Dellen Custom stratje, en de hals is gemaakt van 1 stuk Birds eye maple. Thanks!
Dat is misschien ook nog wel een oplossing voor mij zo'n koch mee als backup... Hmmm
Valt het niemand op dat dat Arion pedaaltje al zijn knopjes en het afdekkapje van de batterij nog heeft?
Dat op zich vind ik al knap... Ik weet niet beter of die vallen er al af als je er naar kijkt
Wel superpedaaltjes, maar niet echt built to last imo
Ho ho, ik heb nog een eeuwenoude Arion tuner en daar zit ook alles nog op. Da's blijkbaar wel uniek en dus een collector's item.... Bieden maar! :seriousf:
Geeft sinds kort alleen een knalletje als ik 'm inschakel. Overweeg een TC of Pitchblack en dan deze terug in de gitaarkoffer of in mijn evt. kleine pedalenbakje dat ik toch nog wil bouwen. Maar ja, dan krijg je waarschijnlijk voor het eerst:
- "Nee lieverd, alleen nog een tuner en een wah-pedaaltje voor in een klein setje, je weet wel, als ik alleen met een versterker (die nieuwe creme-kleurige, klopt ja..) weg ga omdat die grote set zo zwaar is".
- "........".
- "Ja, dat weet ik, maar ik heb toch wel een kleinere pedalencase er bij nodig dan, die ook kleiner is dan die andere".
- "........?"
- "Ach, zo duur is dat nou ook weer niet en als je zoveel gitaren hebt, dan moet je toch ook wat meer apparatuur?"
- "......... :mad:!!!!!"
- "Nou, dan gaan die toch niet studeren...."
Gr. C.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vulvasonic http://www.gitaarnet.nl/forum/images...s/viewpost.gif
Klopt, maar daar is over nagedacht. In mijn pedalenbak zit een Koch Pedaltone. Als de versterker ermee ophoudt, dan gaat mijn signaal via de Koch rechtstreeks het PA in. :)
Een Bad Monkey van een paar tientjes heeft ook een mixer/pa out. Die had jij toch?
Engl:blast: